_norse_ Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Det har vel ligget i kortene lenge, men nå er det iallefall offisiellt at FEAR kommer til X360: F.E.A.R. To Scare The Xbox 360 Gledet meg til å spille det på PC, men hadde ikke maskinkraft nok til å kjøre spillet greit så det ble lagt på is. Godt å høre at man får en sjanse til på X360, og det passer jo perfekt nå som man begynner å bli vant med å spille FPS med gamepad . Var vel tidligere snakk om FEAR oppfølgere til PS3/X360, har noen hørt noe mer om det? Endret 4. mai 2006 av espent
Licht Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg vil da inderlig håpe at de også gjør eventuelle oppfølgere tilgjengelig på PC...
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Godt å høre, så får t.o.m. jeg spilt dette spillet
Chaqwa Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Bahhh. Blir sikkert en dårlig port fra pc versjonen akkurat som Quake 4. Verste er at folk mener Xbox 360 sliter, har for svak hw elns. Det er ikke noe annet en dårlig port.
Skogslik Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 F.E.A.R er drit bra til Pc Men blir kult at det kommer til Xbox 360 og da! sitte i sofaen om kvelden med høg lyd og stor tv.. ahhh d blir digg
hugRmunR Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 FEAR er et genialt spill... Men jeg syns den typen spill ikke passer til konsoll jeg da...
Dragon Hunter Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 FEAR er et genialt spill... Men jeg syns den typen spill ikke passer til konsoll jeg da... 6043560[/snapback] Hvis man har mus og tastatur går det fint.
Dinsdale Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvis ikke dette spillet leverer på 360 er det ikke noe poeng å porte det.
Mala Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Eg syns F.E.A.R er ett såpass godt spill,at folk med dårlig PC,fortjener å nyte dette på konsoll ihvertfall. Et av fjorårets beste spill,om ikkje det beste syns eg
Doogle Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Dette blir bra - synes PC-demoen fløt så dårlig på PC'en min at jeg ikke valgte å kjøpe det. Flott med en 360-versjon da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå