Gå til innhold

Imorgen kommer mage-info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fra:

Dette er et bevis på at blizzard tenker med kukken sin.

FY FAEN, DET ER PATETISK.

6042534[/snapback]

til:

Nå ble jeg glad! :)

6043984[/snapback]

haha.

Skrevet
Heh. nub. mener å huske du whiner konstant over warriorene sine (visstnok) endeløse nerfs.. Morsomt da at i enhver bg jeg er i er det alltid dobbelt så mange warriors som mages på hvert lag.

Og du bommer faktisk totalt på kritikken din, etter denne patchen er det ingen, over 50iq, som ville specca arcane, selv om ap ble buffa til 50%, resten av treet står jo fullstendig ribba tilbake. Det magene klager over nerfen av shatter i patchnotesene.

Det jeg sier er at selv om de talentene her er den største buffen noen klasse noensinne har fått, er det mager som klager og syter. Det som gjør mage så sinnsykt gode mot melee, blir kraftig forbedret. Mer crit på frospells, mer slow på frostspell, mer armor..

Og ja, warriors har aldri aldri fått slike buffs som mage har fått nå. Hva fikk warriors på sin revamp (som blizzard mener er nok, og blånekter og se på klassen), jo vi fikk tre tooltip upgrades, nerf til bloodthirst, en ubrukelig improved hamstring, shield slam (jipii) , lenger range på battleshout, og piercing howl ble flyttet i treet. Vi fikk ikke frigjort 9 hele talent points. Vi fikk heller ikke gjort essensielle talents gjort til trainer (evocation og AE), selv om det er bred enighet om at tactical mastery er nødvendig for alle.

Skrevet
Heh. nub. mener å huske du whiner konstant over warriorene sine (visstnok) endeløse nerfs.. Morsomt da at i enhver bg jeg er i er det alltid dobbelt så mange warriors som mages på hvert lag.

Og du bommer faktisk totalt på kritikken din, etter denne patchen er det ingen, over 50iq, som ville specca arcane, selv om ap ble buffa til 50%, resten av treet står jo fullstendig ribba tilbake. Det magene klager over nerfen av shatter i patchnotesene.

Det jeg sier er at selv om de talentene her er den største buffen noen klasse noensinne har fått, er det mager som klager og syter. Det som gjør mage så sinnsykt gode mot melee, blir kraftig forbedret. Mer crit på frospells, mer slow på frostspell, mer armor..

Og ja, warriors har aldri aldri fått slike buffs som mage har fått nå. Hva fikk warriors på sin revamp (som blizzard mener er nok, og blånekter og se på klassen), jo vi fikk tre tooltip upgrades, nerf til bloodthirst, en ubrukelig improved hamstring, shield slam (jipii) , lenger range på battleshout, og piercing howl ble flyttet i treet. Vi fikk ikke frigjort 9 hele talent points. Vi fikk heller ikke gjort essensielle talents gjort til trainer (evocation og AE), selv om det er bred enighet om at tactical mastery er nødvendig for alle.

6044181[/snapback]

Stakkars dere.

Skrevet (endret)

Dette var ikke store buffen nei... Litt bedre men ikke stort. Gratulerer med en paladinpatch :)

Nå venter jeg bare på å få vite hvor imba shamans blir :hrm:

For å utdype litt: Mages fikk en "ok" overhaul, men ikke stort mer enn det. Dere blir definitivt ikke dårligere av denne patchen, det skal være sikkert. Men grunnen til at mages ikke får syk buff i dmg osv. tror jeg ligger mye i bruken av trinkets. Dere blir jo helt imba hvert 2.min eller noe, noe de garantert har tatt i betrakning når de dreiv å mekka denne patchen.

Endret av apollox
Skrevet (endret)

Dette var ikke mye å rope hurra for :thumbdown:

Nå som dem har ødelagt "arcane subtlety", hvordan i helvete skal vi kunne klare å redusere aggro ?

Nå har vi 40% aggro reduksjon ved bruk av AM. Noe jeg er helt avhengig av når jeg slåss mot bossene i bwl som krever mye aggro control. Med denne nye "arcane subtlety" vil vi få 7.5% aggro reduksjon hvis man har ca. 15% crit sjanse.

Rett og slett tåpelig :nei:

Og hva i svarteste skauen gjør "wand specialization" fortsatt der ?

"Arcane resilince" er helt ubeskrivelig teit, har ingen nytteverdi i det hele tatt :roll:

"Master of elements" har heller ingen nytteverdi, du sparer så innmari lite på det.

Jeg kan bitche om mye mer, men nå går jeg og legger meg.

Endret av Uderzo
Skrevet
Dette var ikke mye å rope hurra for  :thumbdown:

Nå som dem har ødelagt "arcane subtlety", hvordan i helvete skal vi kunne klare å redusere aggro ?

Nå har vi 40% aggro reduksjon ved bruk av AM. Noe jeg er helt avhengig av når jeg slåss mot bossene i bwl som krever mye aggro control. Med denne nye "arcane subtlety" vil vi få 7.5% aggro reduksjon hvis man har ca. 15% crit sjanse.

Rett og slett tåpelig  :nei:

Og hva i svarteste skauen gjør "wand specialization" fortsatt der ?

"Arcane resilince" er helt ubeskrivelig teit, har ingen nytteverdi i det hele tatt  :roll:

"Master of elements" har heller ingen nytteverdi, du sparer så innmari lite på det.

Jeg kan bitche om mye mer, men nå går jeg og legger meg.

6044755[/snapback]

Ummm

Arcane Subtley har aldri redusert aggroen din. Du skaper 40% mindre aggro når du bruker offensive Arcane- spells, i forhold til andre offensive spells, men du reduserer ikke noe!

At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders .... Syns ikke så veldig synd på dere

Skrevet (endret)

Helt klart at Blizzard ikke liker frostmager, i hvertfall hvis du vil ha POM.

Og med den galme Arcane Subtley så reduserte den aggroen veldig mye, når jeg bruker AM.

Endret av LeanFear
Skrevet
At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders ....  Syns ikke så veldig synd på dere

6045304[/snapback]

Ikke snakk om ting du tydelig ikke kan en dritt om. AS var imba i bwl. Gjorde at du kunne hjøre en del DMG på enkelte bosser. Og nei det er ikke snakk om 3 sec på 4 sunders. Hvis du hadde vist noe om BWL eller mage hadde du vist dette..,

Skrevet

Jeg for min del er veldig fornøyd. Må le av folk som quitter mage pågrunn av denne "über nerfen".

Elemental specc har biltt buffa til månen og tilbake. Ingen tvil om at jeg dropper arcane nå ja. Kommer til å savne sublety og concentration fra arcane, men fireball med shatter effekt er bare altfor bra. :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...