Gå til innhold

Onyxia totalt bugga?


Anbefalte innlegg

Uff, har ikke klart å ta onyxia idet siste, den bugger hele tiden.. Når først deep-breath kommer, så hitter den 2-5 ganger etterhverandre. :dontgetit:. Jeg ble også hitta for 23000, 25000 en gang.

 

Jeg er rogue og har instant-dødd selvom jeg har hatt på FR-gear og rundt 5,5Khp.

 

Kommer til å legge opp litt forskjellige bilder her:

 

Det første her da brukte jeg fire-reflecotrn da deepbreaten kom. Hvorfor den ikke fungerte vet jeg ikke. :ermm:

post-30995-1146651900_thumb.png

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onyxia har vært litt opp og ned hos oss..

Første gangen vi prøvde etter 1.10 var hun helt gal - Deep Breaths hvert 10.-20. sekund.

Uka etter der - like lett som alltid.

Uka deretter igjen - 5 eller flere DBs hver fight.

Etter der igjen har hun vært "normal" (0 Deep breaths).

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at hun har blitt vanskeligere etter patchen, vi får alltid 1-3 DB's nå, men dette går fint å overleve dersom alle springer ut til sidene og har greater FR pots som de bruker så snart den er oppbrukt. - vi pleier å ta henne med ca 30 stk, og selv om ting går veldig galt klarer du deg fint gjennom fase 3 med 15-20 stykker så lenge mt er i live eller kan battle resses og du har noen få healere og dps igjen (nå er vel ca 20 av de 30 som kommer geara med tanke på rag ang FR, - og det hjelper jo litt. - har du mer enn 250FR er sjansen ganske god for å overleve en DB selv om du ikke flytter deg)

Lenke til kommentar
Deep breath er ikke onyxia`s I.WIN.BUTTON, flytt deg unna den.(greit nok ikke alltid like lett)

 

Ikke noe behov for å flytte seg. Bare å hive en Ice Block når du ser advarslen om Deep breath, og så dra en Cold Snap rett etterpå slik at du er klar hvis hun gjør det en gang til.

 

(Greit, *tredje* gangen kan man kanskje tenke på å blinke ut av nedslagsfeltet).

 

:)

Øystein

l60 Mage, BB(US)

Lenke til kommentar
Deep breath er ikke onyxia`s I.WIN.BUTTON, flytt deg unna den.(greit nok ikke alltid like lett)

 

Ikke noe behov for å flytte seg. Bare å hive en Ice Block når du ser advarslen om Deep breath, og så dra en Cold Snap rett etterpå slik at du er klar hvis hun gjør det en gang til.

 

(Greit, *tredje* gangen kan man kanskje tenke på å blinke ut av nedslagsfeltet).

 

:)

Øystein

l60 Mage, BB(US)

6034649[/snapback]

 

For dere som er mage er det ganske lett ja :p

Lenke til kommentar

Tror dere gjør noe feil...

Vi tok hu sist på mandag. Ingen deep breaths i det hele tatt!

 

Uansett så kaster hu den alltid i en bestemt retning i forhold til hvor hun befinner seg. Husker ikke hvor/hvilken retning, men det er vel ca 3 forskjellige posisjoner hun gjør det fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...