Gå til innhold

Onyxia totalt bugga?


Anbefalte innlegg

Men at Ony er blitt litt mer sensitiv på DB skal sies. Guilden min tok henne med md 25 mann forrige uke, og vi fikk faktisk 2 DB. Alle var GODT spredt, og vi har tidligere stått i samme formasjon med 40 mann uten å få en eneste DB. Så for de som ikke har Ony på farm kan jeg nok godt forstå at det virker som en bugga fight.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men at Ony er blitt litt mer sensitiv på DB skal sies. Guilden min tok henne med md 25 mann forrige uke, og vi fikk faktisk 2 DB. Alle var GODT spredt, og vi har tidligere stått i samme formasjon med 40 mann uten å få en eneste DB. Så for de som ikke har Ony på farm kan jeg nok godt forstå at det virker som en bugga fight.

6035805[/snapback]

 

 

Men ingenting forklarer 26k firedamage fra onyxia, fikk det selv her om dagen på guildraid.

Lenke til kommentar
Men ingenting forklarer 26k firedamage fra onyxia, fikk det selv her om dagen på guildraid.

6035837[/snapback]

 

Sant nok, har ikke selv opplevd dette. Ingen døde da vi 25-manna henne. Men da vi tok henne igjen på søndag med fult raid, var det ingen som rapporterte 25k+ dmg.

Lenke til kommentar

Onyxia er fortsatt gimp. Vi tok henne lett ned, jeg endte på 3.plass på damage meter eller noe, vi hadde 20 (10) mann..

 

Jeg klarte ved to anledninger å overaggroe, noe jeg selv synest er ganske sterkt gjort. På denne overaggroen klarte jeg da å wipe halve raidet, muligens noe av grunnen til den høye plasseringen.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Onyxia er fortsatt gimp. Vi tok henne lett ned, jeg endte på 3.plass på damage meter eller noe, vi hadde 20 (10) mann..

 

Jeg klarte ved to anledninger å overaggroe, noe jeg selv synest er ganske sterkt gjort. På denne overaggroen klarte jeg da å wipe halve raidet, muligens noe av grunnen til den høye plasseringen.

6036304[/snapback]

 

 

4 deep breath, men gikk ned. litt mer følsom for deep breath som sagt før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...