~~Undertaker~~ Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som vet om de har 18-års aldersgrense på den konserten 6.juni? Eller hvilket som helst aldersgrense for å si det sånt?
~~Undertaker~~ Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Er det sånt rimelig sikkert at det blir det? Pleier det å være 18års grense på konserter i Koenig? Det avhenger vel av musikktypen, men jeg regnte med at Rolling Stones e litt classic rock og ikke Punk/Heavy Metal slik at man finner mange saikoer.
Superior Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det avhenger vel mer om det blir servert alkohol? Edit: Jeg tror at det er fri aldersgrense på konserten i Bergen. Endret 3. mai 2006 av Superior
Isbilen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Tror du finner minst like mange "saikoer" på Stones-konsert som på en hvilken som helst annen slik begivenhet. Kanskje en smule flere, siden klientellet her i høy grad består av middelaldrende, selvgode menn som ikke lar seg pille på nesen. Aldersgrensen avgjøres uansett ikke i det hele tatt av typen musikk, men av typen servering. Det er overveiende sannsynlig at det vil serveres øl under dette arrangementet, og så vidt jeg husker fra Sabbath-konserten i fjor på samme sted var det ingen avlukker for å holde mindreårige unna alkoholen. Derfor er det nok 18 års-grense på dette arrangementet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå