Gå til innhold

Gode singelplayer å online multiplayer spill


Anbefalte innlegg

Jeg bruker å spille spill som har kjekke med singelplayer å når jeg er ferdi med singelplayer så kan jeg starte med online multiplayer.... noen som har forslag til et sant spill?? et godt eks. er Call of Duty... helst action :yes:

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den norske scenen er rimelig død ja. Men det faktum at det fortsatt er det 8. mest spilte spillet i sin "sjanger" på verdensbasis (Gamespy), tyder jo på at det ikke var noen døgnflue, spillet er jo snart 7 år gammelt!

Lenke til kommentar
Den norske scenen er rimelig død ja. Men det faktum at det fortsatt er det 8. mest spilte spillet i sin "sjanger" på verdensbasis (Gamespy), tyder jo på at det ikke var noen døgnflue, spillet er jo snart 7 år gammelt!

6027111[/snapback]

 

Er uansett ikke som før, quake 3 ble invadert av 14 åringer til slutt.

Lenke til kommentar

America's army er et spill utviklet av den amerikanske hær, for å rekrutere soldater. Spillet spilles online eller på LAN og du må lage en bruker på hjemme sia deres. Spillet er et "first person" spill og det er Ekstremt realistisk. veldig godt oppdatert med 1000 servere på nett.

 

må lastes ned, har opplevd en del problemer med nedlastingen på hovedsia deres, men det er mulig å laste det ned fra andre sider.

 

America's Army | AA

 

:thumbup:

 

Best av alt, det er GRATIS! :D:D:dribble:

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Day of Defeat Source  :w00t:

6033605[/snapback]

 

Og hvor, om jeg tør spørre, finnes singleplayer-modusen til det spillet da? Prøv å lese gjennom det lille trådstarter skrev før du poster da. ;)

6042382[/snapback]

 

 

 

Si det :p

da vil jeg heller ikke si red orcestra som en anna hadde gjort ;)

Lenke til kommentar

Wolfenstein ET er gratis, og ganske gøy. Dog ikke singleplayer.

Trackmania nations, gratis, veldig avhengighetsskapende og har både singleplayer og multiplayer. Dog ikke like bra som orginalen, men er jo gratis! ^^

Warcraft 3 er kanskje ikke rett spill, men vil alikevell anbefale det. God singleplayer. Drittbra multiplayer. Bnet er konge, går du lei vanlig strategi/bygging har du ufattelig mange gode maps på customgame som vrir og vrenger på spillet såpass noenganger at det nesten blir et nytt spill! :D

Lenke til kommentar

For en lattelig tråd.

Det er jo nesten ingen som svarer til det trådstarteren spør om.

Alle sammen bare pøser på med spill som de synes er tøffe, uten at det har noe med saken å gjøre.

Trodde foresten at slike tråder (telletråder(?)) brukes å stenges?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...