Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

*rister på hodet* så mye dumt har jeg aldri lest i et forum før.. det å ta med seg racingkarter til en stor asfaltplass for å herje er ikke noe lurt.. spesielt ikke hvis du er glad i lisensen du har, for hvis noen oppdager at du kjører utenom godkjent bane er du garantert at den blir fratatt..

 

ja vet jeg virker som en som bare skal ødelegge, men er bare en liten advarsel.... (og litt for å ødelegge :devil: )

9508933[/snapback]

Det er lite care nå, ettersom karten er solgt.

Man skal vel ha det litt morro i livet uansett? ;)

Er litt kjedelig å følge livet etter fastsatte regler..

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morro skal man ha, men ha det morro på en bane... Er seff dritgøy å spinne rundinger med gokart.. og alt annet som har motor.... går fint an med en rotax forresten...

lev livet ditt akkurat som du vil, så skal jeg ta mitt som jeg vil....

9509062[/snapback]

Jeg personlig ser egentlig ikke problemet med å ta gokarten ut

rundt 6-7 på en søndag, på en parkeringsplass uten noen form

for andre mennesker som surrer rundt på samme sted.

Hadde politiet kommet, hadde de gitt en advarsel. mer

tar de seg ikke i bry med å gjøre..

Lenke til kommentar

Skal begynne med Go-Kart.. Faren min var nr. 2 i Norge på 80-90 tallet i Super-Kart.. Bare lurer på hva skal jeg kjøre.. født i -92. Skal kjøre Formel Yamaha. Har sett på en med Sodi-chassi 2007 til 20.000.. Bra kjøp? Lurer også på hvor jeg kan kjøpe meg en hjelm med litt kul lakk.. Bare hvite greier som blir solgt rundt omkring..

 

Ser dere på banen

 

PS: Bor i Akershus.. så kanskje jeg faktisk møter noen av dere :)

Lenke til kommentar
plass tror jeg ikke de ser gjennom fingrene på...

9509268[/snapback]

..Har snakket med politisjefene ;) De jeg fikk svar fra.

9509288[/snapback]

Er nok store muligheter for at de hadde gitt deg mer enn en advarsel. Og hvorfor herje rundt på en parkeringsplass når det er mye morsommere å kjøre med andre på bane? Synes det blir litt for dumt.

Lenke til kommentar

Morn :!:

 

Jeg har gått til innkjøp av et 2001 CRG chassis med endel utstyr u/motor og eksosrør m. lyddemper. Skal kjøre klassen; Formel Mini.

Er ikke så god, er vel egentlig ganske sent for meg og starte fordi jeg begynner å bli litt for gammel iogmed at jeg er 13 år og 9 åringene drar fra meg :!: :blush:

Men jeg ser fram til våren, lisenskurs, sommerferie, og gokart, gokart og enda mer gokart! :w00t::p

 

Jeg håper dette blir en enkel og fin hobby :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...