Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

Har kjørt go-kart 4 ganger på Harald Huysman Karting på Alnabru i Oslo.

Det startet som en bursdagsgave med medlemskap som gir meg rabatt, men det er jo dødsfett! :D

Hvis jeg får med noen venner, mange som ikke har fylt 15 enda, så tar jeg meg en tur dit i morgen.

Men hver gang jeg kjører har jeg masse sår og blåmerker bak skulderene, midten av ryggraden og generelt rundt omkring på ryggen. Dette gjør at jeg må vente over en uke til neste gang jeg kan kjøre...

Lenke til kommentar
Neh, dere snakker jo bare om leiekarter. Det er ingenting i forhold til racing karter.

 

 

Er det noen andre som opplever å få blåmerker på innersiden av knærne etter en treningsøkt?

Får det selv hver gang, må være fra vibrasjonene eller noe..

8960806[/snapback]

Prøv å teipe på noe mjukt der knærne dine gnisser innpå du. I mitt tilfelle, lokket til bensintanken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd go-kart en gang :D Var kult det, men gjorde en kjempe feil da. Holdt in bremsen, mens jeg gaset :blush: Var i Taihland dette, så de som jobba der fant ut at jeg gjorde det og da ble de litt iriterte tror jeg :!: Men dette 3 år siden tror jeg :hmm: Var 12 år da. Er 15 nå, så kan kjøre i skien :) Må få prøvd det en gang til :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg har lenge interessert meg for Gokart, men utrolig nok aldri kjørt Gokart. Finnes det noen klubber eller lignende, man kan bli medlem av i Oslo omegn? Tenker ikke på opplæring og kurs osv, men at man kan disponere egen bil eller ha krav på billigere Gokart-kjøring?

 

Tusen hjertlig, folkens!

Lenke til kommentar
hmm, ok..

Hvor mange hester har du i den? og hvordan er hestene kontra vekt og fart?

6076881[/snapback]

 

Tittet litt rundt nå.

Yamaha klassen som jeg kjører i har ca 15hk, og en toppfart på rundt 100km/t.

Mer fant jeg desverre ikke ut..

 

 

Lite spørsmål: Er det noen som vet om noen bra nettsider med bilder fra løp? ..Bilder som jeg kan bruke som bakgrunnsbilde.

Hilsen Scott

6148068[/snapback]

 

 

 

Jeg kjenner en som heter martin han bor i andebu han kjører i mini serien;) han har suksse han vant sommer cupen i år :w00t::w00t::w00t::thumbup::thumbup::tease::tease:

 

Jeg fikk prøve carten hans det var rått!

 

du bruker 1,5 liter i timen ca;)

 

men martin bruker 107 oktan??

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som heter martin han bor i andebu han kjører i mini serien;) han har suksse han vant sommer cupen i år :w00t:

 

Jeg fikk prøve carten hans det var rått!

 

du bruker 1,5 liter i timen ca;)

 

men martin bruker 107 oktan??

9167201[/snapback]

 

Hvilken klasse kjører han da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...