Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Stemmer.. 14 år, blir 15 seint på året.. Blir enten Yamaha eller ICA neste år.. Antagelivis begynner jeg med Yamaha og kjøper nye deler og upgrades når jeg begynner i ICA.. eller så bare går jeg rett på ICA.. Har en go-kart som jeg skal se på til helga.. Gillard Charlotte 06.. Med Yamaha.. En ting er sikkert: blir yamaha-motor :)

 

Jeg må bare advare deg om en ting hvis du skal kjøpe en ICA motor, den nye motoren som er den enste lovlige av de er KF2, og en ting til hvis du skal kjøpe en sånn KF2 motor må du nesten strekke deg til rundt 40-50 tusen kr. pluss at dette er verdens nest hardeste klasse, jeg anbefaler deg å kjøpe en Yamaha, ihvertfall sånn med det første

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå har jeg kjøpt meg en brukt KZ2 :D Det går unna ! Motoren er trimmet (innen det lovlige) til 60-70 HK!

60-70HK? virket som fryktelig mye for en 125cc.. blir vel nesten bare hjulspinn av det?

Edit: Etter å ha sett et par steder på nettet så står det for det meste at KZ2 er omtrent 45hk, men du vet sikkert dette bedre enn meg..

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Utleigekarter har eit stort motorvolum. GoKartane som er på bana der eg kjører er heilt nye leigekarter fra i år vi har skrudd sammen no i dagevis(kom flatpakka) det er 370ccm på voksenkartane og barnekartane var 200ccm. Vi hadde 270ccm karter der ute før, merker utrulig forsjel fra 370ccm og 270ccm, men er berre i aksen, toppfart er ca lik.

 

Kjører sjøl ein Yamaha i år. Ny Yamaha fra i år og ramme fra 2004(er TOTALT strøken ramme!) heimbana mi er NMK sunnfjord.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...