Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer.. 14 år, blir 15 seint på året.. Blir enten Yamaha eller ICA neste år.. Antagelivis begynner jeg med Yamaha og kjøper nye deler og upgrades når jeg begynner i ICA.. eller så bare går jeg rett på ICA.. Har en go-kart som jeg skal se på til helga.. Gillard Charlotte 06.. Med Yamaha.. En ting er sikkert: blir yamaha-motor :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har kjøpt en Gillard Charlotte '06 med Yamaha KT-100 :D

Fikk med en haug med dekk, mekketralle, 10 felger, kjøredress og andre ting til bare 17000! :D

Har prøvekjørt på Varna Kartring tidligere i dag, var dritglatt, men for å være en førstegangs yamaha-fører synes jeg at jeg ikke gjorde det så verst.. Snurra litt og sånn, så jeg måtte bytte pluggen og minske dysa litt og sånn og til slutt gikk den ganske bra :)

 

Gleder meg til sommeren og ordnlig føre, sånn at det blir litt mer fart gjennom svinga :D

 

Andre som har testa karten på is-bane?

Kan få noen bilder av den til uka kanskje.. :)

 

 

-André :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Har kjøpt en Gillard Charlotte '06 med Yamaha KT-100 :D

Fikk med en haug med dekk, mekketralle, 10 felger, kjøredress og andre ting til bare 17000! :D

Har prøvekjørt på Varna Kartring tidligere i dag, var dritglatt, men for å være en førstegangs yamaha-fører synes jeg at jeg ikke gjorde det så verst.. Snurra litt og sånn, så jeg måtte bytte pluggen og minske dysa litt og sånn og til slutt gikk den ganske bra :)

 

Gleder meg til sommeren og ordnlig føre, sånn at det blir litt mer fart gjennom svinga :D

 

Andre som har testa karten på is-bane?

Kan få noen bilder av den til uka kanskje.. :)

 

 

-André :D

 

Jeg har prøvd Mini på Is men jeg hadde bare korte pigger...

 

Jeg kjører Yamaha på Proff nivå, ble nr. 7 i fjor. . . .

 

Hva heter du?? etternavn??

post-154713-1204137162_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...