Gå til innhold

Vil kjøpe Suikoden 1


d3vil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er den heldige eieren av et strøkent Suikoden (PAL). :love: Skulle gjerne hatt hendene mine på Suikoden II også, men synes det blir litt for mye penger å legge ut for et spill. :no:

Tror nok du skal være ganske så heldig for å finne et billig Suikodenspill, men du kan jo komme over noen som ikke vet hvor mye det er verdt...

Lenke til kommentar
Er den heldige eieren av et strøkent Suikoden (PAL).  :love: Skulle gjerne hatt hendene mine på Suikoden II også, men synes det blir litt for mye penger å legge ut for et spill.  :no:

Tror nok du skal være ganske så heldig for å finne et billig Suikodenspill, men du kan jo komme over noen som ikke vet hvor mye det er verdt...

6022824[/snapback]

 

Hehe, mye verdt??

Jeg ga akkurat bort hele ps1 samlinga mi til loppemarked. Deriblant gulltitler som Suikoden 1 & 2 og Vandal Hearts 1 & 2. Kanskje jeg ikke skulle vært så kjapp?

Lenke til kommentar
Er den heldige eieren av et strøkent Suikoden (PAL).  :love: Skulle gjerne hatt hendene mine på Suikoden II også, men synes det blir litt for mye penger å legge ut for et spill.  :no:

Tror nok du skal være ganske så heldig for å finne et billig Suikodenspill, men du kan jo komme over noen som ikke vet hvor mye det er verdt...

6022824[/snapback]

 

Hehe, mye verdt??

Jeg ga akkurat bort hele ps1 samlinga mi til loppemarked. Deriblant gulltitler som Suikoden 1 & 2 og Vandal Hearts 1 & 2. Kanskje jeg ikke skulle vært så kjapp?

6027083[/snapback]

 

 

næææææh!!hadde du :ohmy: ??søren heller,ja det var helst litt dumt at du var så kjapp der :b.hadde betalt mye penger for Suikoden jah :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Er den heldige eieren av et strøkent Suikoden (PAL).  :love: Skulle gjerne hatt hendene mine på Suikoden II også, men synes det blir litt for mye penger å legge ut for et spill.  :no:

Tror nok du skal være ganske så heldig for å finne et billig Suikodenspill, men du kan jo komme over noen som ikke vet hvor mye det er verdt...

6022824[/snapback]

 

Kom over Suikoden II til i underkant av 200 kroner på finn.no forleden ;) Mangler manual om jeg husker rett, men er uansett verdt det.

Lenke til kommentar
Er den heldige eieren av et strøkent Suikoden (PAL).  :love: Skulle gjerne hatt hendene mine på Suikoden II også, men synes det blir litt for mye penger å legge ut for et spill.  :no:

Tror nok du skal være ganske så heldig for å finne et billig Suikodenspill, men du kan jo komme over noen som ikke vet hvor mye det er verdt...

6022824[/snapback]

 

Hehe, mye verdt??

Jeg ga akkurat bort hele ps1 samlinga mi til loppemarked. Deriblant gulltitler som Suikoden 1 & 2 og Vandal Hearts 1 & 2. Kanskje jeg ikke skulle vært så kjapp?

6027083[/snapback]

 

hvilket loppemarked var det du ga bort spillene til? Hvis loppemarkedet ikke har vært arrangert enda og er ikke langt fra meg, så kan det hende jeg tar en tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...