Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Funker ikke Real Alternative med WMP11?
Ser ikke noen grunn til at det ikke skulle gjøre det. Real Alternative er et codec som alle andre. Nå er det en stund siden sist jeg så en RealMedia-fil, men QT-Alternative funker smuuuud. :thumbup: Endret av Tordenflesk
Skrevet

Jeg bare ELSKER utsene på WMP 11 :love::love: Akkurat sånn design jeg vil ha på XP skinene mine. Men finner ingen som ligner :(

Off Topic: Noen som vet om det finnes vista utsene pakke til XP PRO?

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som syns det er litt rart at Podcasts får 'Buy'-knapp? Også at musikk du allerede eier får den også. Legger inn et album playlisten, så kommer det 'Buy'-knapp. Snodige greier tycker no jag.

Endret av Tordenflesk
Skrevet
Jepp.
Den er i .avi, så skulle da ikke være noe problem der.

6294035[/snapback]

Hvorfor heter den "Metallica - RockAmRing 2006.ram" da? Fordi den liker å vise seg rundt da eller? Kanskje det er en RealMedia fil. Ikke vet jeg.

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er litt rart at Podcasts får 'Buy'-knapp? Også at musikk du allerede eier får den også. Legger inn et album playlisten, så kommer det 'Buy'-knapp. Snodige greier tycker no jag.

6298998[/snapback]

sikkert fordi en del musikk er lastet ned. så får man tilbud om å kjøpe det i tillegg :!:

Skrevet
Hvorfor heter den "Metallica - RockAmRing 2006.ram" da? Fordi den liker å vise seg rundt da eller? Kanskje det er en RealMedia fil. Ikke vet jeg.
Da har vi ikke samme. Tok min via RSS fra tvrss.net
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...