Gå til innhold

Tom Clancy spillene

Anbefalte innlegg

Skrevet

spillet har også den dumme tingen, som RVS og lockdown også har,

er at man har 2 plasser til "ektra" utstyr,

så man kan ha 1 aimoint og lydemper, men man kan ikke ha aimpoint lydemeper og granat kaster. dette gjør spillet arcade, og urealistisk.

disse tingene gjør også at våpene for stats boost eller fradrag, så har man en aimpoint blir våpenet magisk mer nøyaktig.

eller hvis man tar å fester et ektra grep forran på våpenet blir det mer stabilt, å skyte med, men av en eller annen grunn blir våpenet mer unøyaktig. alt dette er bare funnet opp og har ingen ting med realisme å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, de burde holdt seg til å begrense spilleren til kobinasjoner som er praktisk umulige...som granatkaster+bipod kombinasjoner o.l...(selv om det sikkert også går på en eller annen lurifax måte ...

Skrevet

det blir for teit, er vel laget for å balansere MP men i SP skulle de latt folk få frie tøyler, men å gjøre ting litt mer realistiske.

et våpen blir ikke magisk mer nøyaktig av en Aimpoint, det bli lettere å sikte og det er alt..

Skrevet (endret)

men i helvete, hva definerer du som "lettere å sikte" da? Sens kan man jo stille på selv, så jeg skjønner ikke hva du mener ellers, som skal ha innvirkning på skytingen annet enn autoaim eller "magisk bedre" som du kalte det selv.

Endret av daniel_984
Skrevet

Uten å ha spillt det selv, kan jeg anta at våpenet har ett visst standardavvik på kulebanen. med aimpoint blir vel standardavviket mindre enn uten...

Skrevet

Men er ikke det dette som definerer den "magisk bedre" som nevnt?! Hele poenget ble hvertfall borte for min del.. Men er ellers helt enig, man burde ha det så fritt som mulig.. Det er jo dette som definerer "ektheten" i et spill, i hvertfall i den grad det er mulig i virkeligheten..

Skrevet (endret)

lettere å sikte = det er lettere å se hvor kulen vil gå under optimale omstendigheter. Det er unektelig mye lettere og raskere å sikte med aimpoint enn ironsights i de fleste tilfeller. Men det gjør ikke at våpenet blir mer nøyaktig...

Endret av MrLee
Skrevet

På tide og finne fram gode gammle ghost recon, m expension packs :) det og rainbow six 1 og 2 og 3 fungerer, lockdown var, rett ogslett Ræva!

håpet det skulle være mere likt raven shield, men neiiida! :/

de måtte klare og fucke opp det også!

Skrevet (endret)
spillet har også den dumme tingen, som RVS og lockdown også har,

er at man har 2 plasser til "ektra" utstyr,

så man kan ha 1 aimoint og lydemper, men man kan ikke ha aimpoint lydemeper og granat kaster. dette gjør spillet arcade, og urealistisk.

disse tingene gjør også at våpene for stats boost eller fradrag, så har man en aimpoint blir våpenet magisk mer nøyaktig.

eller hvis man tar å fester et ektra grep forran på våpenet blir det mer stabilt, å skyte med, men av en eller annen grunn blir våpenet mer unøyaktig. alt dette er bare funnet opp og har ingen ting med realisme å gjøre

6028991[/snapback]

Noe sier meg at det er xbox versjonen du har prøvd, for det går da fint med både kikkertsikte,lyddemper og granatkaster samtidig på pcversjonen.

EDIT: jeg klarer tydligvis ikke legge med video

Endret av Civilix
Skrevet

Faktisk begynner spillet å imponere meg litt. Tatt i betraktning at det faktisk skal være fremtidsrettet altså.

Pro/Cons imo:

+Modding av våpen

-For få våpen

+Taktiske elementet

-For dårlig AI (til tider)

+Grafikken er brukbar, veldig fin partikkel-løsning imo.

-Kan bli noe firkantet

Til slutt må jeg si at jeg skjønte hva gunfreak19 mente, og hvis jeg har skjønt det riktig, så vil jeg bare si at å påstå at aimpoint (håndtaket) skal klares å plassere oppå granatkaster blir rett og slett for teit. Men dette kan jo selvfølgelig ordnes opp i nyere og lengre våpen elns..

Skrevet

Spillet virker artig det. Liker ikke at historien er personelig (noen som nevnte det ovenfor). AI på teammates er temmelig ræva til tider da. Det er egentlig det største minuset i min bok.

Ellers er det svært spennende å høre kulene suse rundt deg og treffe veggen ved siden av deg. Bevegelser på deg selv virker gode og våpnene synes jeg reagerer svært realistisk. (har bare brukt Ag3, så det eneste jeg kan sammenlikne er 7,62'en i spillet).

Coop'en var GENIAL da :D

Ellers kan fiender (mennesker) merkes i display ved infrarødt. Ellers kan bevegelser merkes og det finnes sikkert andre måter markere fi på også.

Skrevet (endret)
R6: Ghost Recon syns jeg var den beste. Det var ufattelig bra online og det spilte jeg og en del kamerater ofte. GRAW syns jeg blir for merkelig. Altfor framtidspreget og virker altfor arkade.

6027314[/snapback]

"R6: Ghost Recon" faktisk. Et spill med det navnet skulle jeg gjerne fått prøvd ut! :wee:

Ghost Recon- og Rainbow Six- seriene har ikke veldig med hverandre å gjøre. De har faktisk ingen ting med hverandre å gjøre, bortsett fra det at GR og RS1 (delvis også Rogue Spear) ligner veldig grafikk-messig.

Ingolf: Nei, grafikk har ikke mye å si for meg heller. Å spille med en gammeldags grafikk bryr meg ikke mye så lenge gameplay er knakende bra. Da kan jeg ta det frem og spille gang på gang i lang tid.

Problemet med GRAW er at grafikken på en måte er drittstygg når man må spille med "dårlige" instillinger! Den er helt horribel! Den er skikkelig utydelig, kant-utjevningen fungerer ikke i det hele tatt (setter den opp, og har fortsatt mer kanter på skrå objekter at det er helt tragisk), og FOV'et (field of view) er jo helt til å spy av! Noen husker kanskje at det var en sak oppe når HL2 kom ut, at noen ble direkte kvalme av å spille det på grunn av FOV'et? Vel, GRAW er i såfall HL2 x 10!

EDIT: Jeg vil ikke påstå at GRAW ikke var taktisk. Jeg synes da det var litt taktisk, jeg. Det er ikke det jeg misliker med spillet. I tillegg til at grafikken er uutholdelig, er hele greia også så forbanna rotete. Alt er liksom helt jævlig. Er litt vanskelig å forklare hva det er som er så ekkelt med GRAW, på samme måte som at det er litt vanskelig å forklare hvorfor de gamle RS- og GR-spillene er så umenneskelig mye bedre enn hva de nye desverre vil bli.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Spillet virker artig det. Liker ikke at historien er personelig (noen som nevnte det ovenfor). AI på teammates er temmelig ræva til tider da. Det er egentlig det største minuset i min bok.

Ellers er det svært spennende å høre kulene suse rundt deg og treffe veggen ved siden av deg. Bevegelser på deg selv virker gode og våpnene synes jeg reagerer svært realistisk. (har bare brukt Ag3, så det eneste jeg kan sammenlikne er 7,62'en i spillet).

Coop'en var GENIAL da :D

Ellers kan fiender (mennesker) merkes i display ved infrarødt. Ellers kan bevegelser merkes og det finnes sikkert andre måter markere fi på også.

6030283[/snapback]

mennesker ja...men hvordan i svarte skal man liksom vite om de er FI eller NCs (Non Combatants)?

greit nok det er sikkert ikke sivile i spillet, noe som er underlig hvis det foregår i Mexico City, men uansett, det blir for teit...

Skrevet

gi meg en M4, Kimber TLE Custom II, og en rombo kniv skal jeg rense Mexico city jeg.

syns også det er teit et slemmingene bruker G36... de skal liksom være fra den mexicanske hæren, og den ville aldri hatt råd til G36 selv ikke i fremtiden.

Skrevet (endret)

Mexico bruker lisensproduserte G3 rifler (høres det kjent ut mon tro??), men bytter dem ut med FX-05 “Xicoatl”, hjemmeprodusert rifle. Så hvis de bytter dem ut nå, ville jeg tro de bruker dem i den perioden GRAW foregår i... synd at utviklerene ikke går den ekstra mila for å gjøre det litt mer autentisk...det er jo det TC står for...plausible storys...

edit: det viser seg at det ikke er særlig mange bilder av denne riflen å finne på internett, så det er fullt mulig at den ikke er ferdig enda. Det går også info om at Mexico vurderte å få lisensprodusere G36, men at de hoppet av dette p.g.a. det er for dyrt. Meget mulig det var derfor GRAW utviklerene valgte å utstyre Mexico med G36 i spillet (spesiellt hvis FX-05 “Xicoatl” var vanskelig å finne design på ... )

Endret av MrLee
Skrevet

vel vis mexico hadde penga til å få seg g36... snys jeg det er rart at amerikanerne fremdeles bruker M9.. spesielt da ingen spesial avdeling med respekt for seg selv vill bruke det. her går det i 1911, Sig og HK..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...