Gå til innhold

Naboen stjeler - hva ville dere gjort?


nomorebs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Politianmeld det, ikke ødelegg noe som er deres. Det kan resultere at gutten/mora vil ta hevn, og ender med at de ødelegger noe som er ditt, osv.

6010059[/snapback]

Da skambanker man dem med balltre faen :w00t:

6010108[/snapback]

Jeg skulle ha skambanka DEG!

 

Hvor bor du? Jeg tar med noen vennner.

6010358[/snapback]

Faen, voks opp(Begge to!).

 

 

Her skal dere ta med venner og banke en simpel tyv fordi han delvis ødela en sykkel til en verdi av 600 kroner?

 

Trådstarter: Anmeld det, saken blir mest sannsynelig henlagt. Da vet de også du er seriøs hvis det skjer noe i fremtiden.

6029443[/snapback]

Ja, hadde nok banka tyven ja. Blir han politianmeldt og får noe på rullebladet, ja hva setter en stopper for at han gjør noe dumt på nytt? For han blir det jo bare en ny prikk på et allerede skittent rullebald. Banker du han lærer han at han ikke skal stjele (ivertfall fra deg).

6029676[/snapback]

Da blir du anmeldt for legemsbeskadelse.

 

You go girl!

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Er som jeg sier, har man problemer med politiet fra før av er det ikke noe stress å få flere prikker. Har allerede en, så en fra eller til spiller ingen rolle.

6031284[/snapback]

 

det er jo endel stillinger som krever vandelsattest eller en eller annen form for sikkerhetsklarering.. kjipt å ha hatt problemer med politiet da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dine muligheter som voksent fornuftig menneske er vel ikke så mange.

 

Anmeld forholdet.

 

Send klage til borettslaget.

 

Send regning til mora på 600kr for vandalisert sykkel.

 

Ikke så veldig mye annet du kan gjøre innenfor lovens grenser. Og gjør det selv om du vet at ingen av veien fører fram.

 

Sånn utenfor lovens grenser kan du bestille pizza til de i hans navn så sent på natta som mulig gjør dette over en periode og bruk forskjellig pizzabud/resturanter. Husk mye ansjos og ting som folk gjerne ikke liker, og ring fra telefonkiosk.

 

Ellers er det sikkert mye du kan bestille på døren til de selvfølgelig i deres navn.

 

Har en bekjent som bestilte 8 tonn grus til en han hadde en krangel med. Krangelen ble ikke noe mindre men han hadde noe å le av ihvertfall.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar
Dine muligheter som voksent fornuftig menneske er vel ikke så mange.

 

Anmeld forholdet.

 

Send klage til borettslaget.

 

Send regning til mora på 600kr for vandalisert sykkel.

 

Ikke så veldig mye annet du kan gjøre innenfor lovens grenser. Og gjør det selv om du vet at ingen av veien fører fram.

 

Sånn utenfor lovens grenser kan du bestille pizza til de i hans navn så sent på natta som mulig gjør dette over en periode og bruk forskjellig pizzabud/resturanter. Husk mye ansjos og ting som folk gjerne ikke liker, og ring fra telefonkiosk.

 

Ellers er det sikkert mye du kan bestille på døren til de selvfølgelig i deres navn.

 

Har en bekjent som bestilte 8 tonn grus til en han hadde en krangel med. Krangelen ble ikke noe mindre men han hadde noe å le av ihvertfall.

6087960[/snapback]

 

 

Det der var bra.. :!:

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Er som jeg sier, har man problemer med politiet fra før av er det ikke noe stress å få flere prikker. Har allerede en, så en fra eller til spiller ingen rolle.

6031284[/snapback]

 

det er jo endel stillinger som krever vandelsattest eller en eller annen form for sikkerhetsklarering.. kjipt å ha hatt problemer med politiet da..

6031737[/snapback]

 

Tror du virkelig slike tapere har så høye ambisjoner?

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Er som jeg sier, har man problemer med politiet fra før av er det ikke noe stress å få flere prikker. Har allerede en, så en fra eller til spiller ingen rolle.

6031284[/snapback]

 

det er jo endel stillinger som krever vandelsattest eller en eller annen form for sikkerhetsklarering.. kjipt å ha hatt problemer med politiet da..

6031737[/snapback]

 

Tror du virkelig slike tapere har så høye ambisjoner?

6091686[/snapback]

Ikke bare det, men folka klarer jo ikke lese det jeg skriver. Hvis han blir politianmeldt og får noe på rullebladet, er det ingenting som stopper deg i å få flere. Da er løpet kjørt allerede.

Så da driter vel gutten langt i om han blir politianmeldt for mer hærverk på deres område. Blir han grisebanka eller noe skjønner han at han ikke skal gjøre slikt.

 

M-j: Hvor finner du wannabe fjortiss holdninger egentlig? Jeg er langt unna det man kan kalle en vanlig fjortiss, og stort sett bråker ikke fjortisser så mye. De er bare teite.

Når en kar gjør noe skikkelig lumpent mot deg, hva vil du gjøre da? Gjøre noe som gjør at han lærer og angrer, eller at han får litt tilsnakk og kan fortsette med samme greier senere? Det er problemet med det norske samfunn, at alt for mange skal løse slike saker med så mye juridisk hjelp. Med dagens ungdom hjelper det lite. Hvordan skal et samfunn fungere hvis ingen har baller nok til å stå imot de som gjør livet surt for andre, men hele tiden pushe problemer over på politi med masse fillesaker? Egne problemer løses på egenhånd.

Lenke til kommentar

Møte opp på trappa og banke opp en gammel dame med baltre. eller og banke opp en unge/ungdom med balltre kaller jeg fjortis holding.. virker som du prøver og tøffe deg littegrann.. uu jeg har prikk på rulleblad jeg er tøff ... yeye for og si det sånn er ikke veldig glad i politiet jeg heller men går ikke rundt og "skryter på et føkkings data forum. men nå er det nok O.T fra min side hvertfall

Lenke til kommentar

Tja, rullebladet mitt er rent faktisk. Kanskje det som hindrer meg i å gjøre noe dumt, men får jeg en prikk der. Tja, hvorfor skulle jeg da ikke finne på mer bøll for å skaffe meg bedre livsstil? Hvis noen grisebanker meg, ja da tror jeg at jeg lar den ideen ligge. Nå sier jeg heller aldri at jeg har møtt opp på trappa med balltre for å banke noen. Men hadde det skjedd meg hadde jeg ikke blanda inn politiet. Men jeg regner med å ikke få det problemet, ettersom naboene er redde for meg ettersom jeg har utenlandske venner. De låser seg inne hvis jeg spiller høy musikk, og har jeg over fem gjester kommer purken på døra. Dette er snakk om naboer jeg aldri har snakka med, som jeg heller aldri har gjort noe bøll med. Alikevel er de redd meg og mine venner. Så de forventer vel å få bank hvis de gjør noe dumt med meg.

Lenke til kommentar
Tja, rullebladet mitt er rent faktisk. Kanskje det som hindrer meg i å gjøre noe dumt, men får jeg en prikk der. Tja, hvorfor skulle jeg da ikke finne på mer bøll for å skaffe meg bedre livsstil? Hvis noen grisebanker meg, ja da tror jeg at jeg lar den ideen ligge. Nå sier jeg heller aldri at jeg har møtt opp på trappa med balltre for å banke noen. Men hadde det skjedd meg hadde jeg ikke blanda inn politiet. Men jeg regner med å ikke få det problemet, ettersom naboene er redde for meg ettersom jeg har utenlandske venner. De låser seg inne hvis jeg spiller høy musikk, og har jeg over fem gjester kommer purken på døra. Dette er snakk om naboer jeg aldri har snakka med, som jeg heller aldri har gjort noe bøll med. Alikevel er de redd meg og mine venner. Så de forventer vel å få bank hvis de gjør noe dumt med meg.

6092126[/snapback]

 

Virker som litt av en kar du ja, ser det får meg når du går rundt å kjenner på alle dørene til naboene dine for å se om de har låst dørene..

 

Til trådstarter, anmeld det er vel ikke så mye anet du kan gjøre egentlig.

Endret av santaxx
Lenke til kommentar
Tja, rullebladet mitt er rent faktisk. Kanskje det som hindrer meg i å gjøre noe dumt, men får jeg en prikk der. Tja, hvorfor skulle jeg da ikke finne på mer bøll for å skaffe meg bedre livsstil? Hvis noen grisebanker meg, ja da tror jeg at jeg lar den ideen ligge. Nå sier jeg heller aldri at jeg har møtt opp på trappa med balltre for å banke noen. Men hadde det skjedd meg hadde jeg ikke blanda inn politiet. Men jeg regner med å ikke få det problemet, ettersom naboene er redde for meg ettersom jeg har utenlandske venner. De låser seg inne hvis jeg spiller høy musikk, og har jeg over fem gjester kommer purken på døra. Dette er snakk om naboer jeg aldri har snakka med, som jeg heller aldri har gjort noe bøll med. Alikevel er de redd meg og mine venner. Så de forventer vel å få bank hvis de gjør noe dumt med meg.

6092126[/snapback]

 

Virker som litt av en kar du ja, ser det får meg når du går rundt å kjenner på alle dørene til naboene dine for å se om de har låst dørene..

 

Til trådstarter, anmeld det er vel ikke så mye anet du kan gjøre egentlig.

6092208[/snapback]

Nei, de kom og sa det til moren min. At de var redde og låste seg inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...