Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte litt, men sliter med å finne hvordan man styrer soldatene...

Trykker 1, 2 eller 3 og får opp meny. Velger med å scrolle opp\ned, men får ikke valgt noe...

Skrevet

Du må trykke ned scroll wheelet for å kontrollere folka dine...

Men syntes ikke spillet var så fett... AI'en virket jo helt rapet, de overser jo alle fiendene hvis du gir dem en command!

Skrevet

Jeg testa spillet istad, var ganske rått. Men jeg syntes det var vanskelig å kontrollere soldatene mine. Fikk gikk dem kommando, men når kulene flyr, så rekker man ikek å gi noe kommando, hehe. De burde ha tenkt litt mer selv, når jeg blur skutt bør de komme løpende med assistanse. Men rent grafikkmessig likte jeg spillet. Spilte med alt på maks og det så flott ut.

Skrevet

Jeg prøvde ghost reacon på xbox 360 hos en kompis, jeg ble så frusterert. klarte ikke å gå rundt engang. Men det er sikkert en vane sak. Personlig så syns jeg at alle fps spill er best med mus og tastatur.

Skrevet

Det virka greit nok... synes ikke spillet reagerte raskt nok på mine instrukser, fps var ganske lavt (men det er pga skjermkortet mitt sikkert), fikk ikke folka til å gjøre noe osv... kjipern.

Skrevet

Er det som det blir sagt så stor forskjell mellom X-Box 360 og PC versjonen? Altså vet at storryen er den samme som på 360 men at oppdragene er annerledes på PC versjonen.

Skrevet

OK! sier bare 1 ting.. de bør faen meg optimaliserer spillet MYYE bedre! spec i proff.. skal ut i fra specce min klare max uten probs.. men hakker som FAEN! helt på tryne..

selve spillet så veldig artig ut.. gleder meg sykt til fullversjonen.. men de BØR optimisere det ! av patch eller noe, da spillet er under trykking...

Skrevet
Ja, det var særs ressurskrevende greier dette,selv på min maskinvare ;)

6001115[/snapback]

På min å. Må jeg virkelig kjøpe et PhysX-kort eller? :roll: Synes grafikken var helt OK, liker faktisk SOURCE bedre. Når kan de begynne å optimalisere spill skikkelig?!

Skrevet

det som skuffet meg var texture kvaliteten.. "max" var liksom medium.. og det så helt forferdelig ut :p

håper det kommer en såkalt "release patch" som fixer alt rotet... men spillet skal jeg ha ;)

• Opprett ny...