Gå til innhold

Høyeste mobilregning!


occasion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy_FAEN_HVOR_JÆVLA_RIK_ER_DERE_???

 

Med en inntekt mellom 20-30 tusen i mnd. synes jeg det var dyrt med tlf.regning på 1500,- for tre mnd. Dere kan ikke ha mye faste utgifter.

 

tar høyere utdanning nå og har nesten 15 lapper netto i mnd og synes fremdeles 1500,- er dyrt for tre mnd.

 

Hehehe. Vi har veeeldig god råd.

Neida. Det er min far som betaler disse regningene. Jeg har lite utgifter generelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehehe. Vi har veeeldig god råd.

Neida. Det er min far som betaler disse regningene. Jeg har lite utgifter generelt.

 

Bortksjemte drittunger kan drite i å "skryte" av hvor store regninger de har.

 

 

Hehe - snakker om å sy puter under armene på ungene sine. Blir nok litt av et sjokk når vedkommende begynner å jobbe (?) (og hvis vedkommende har et snev av integritet som alle som tjener egne penger burde ha...) og finner ut at det går like mye penger til mobil som til husleie :lol:

 

Men det finnes jo nok av folk som er i full jobb og tjener gode penger og som alikevel ringer hjem til mor og far for å tigge penger til stadighet - skjønner ikke at folk nedverdiger seg til det jeg. Personlig ville jeg tatt det som et nederlag hvis jeg hadde en 'normal' lønn og ikke klarte meg på den. DA er du taper da! (og nok en gang: jeg snakker ikke om folk som ikke har jobb eller som av en eller annen grunn har kommet i en uheldig økonomisk situasjon - jeg snakker om de som ikke klarer å tilpasse forbruket til en normal lønn).

Lenke til kommentar

Gullkorn: I en 6mnd periode skrev jeg 100 -200 sms'er til dagen helt GRATIS. Hadde ringkontant og kontoen hang seg opp en vakker vår dag. Hadde 52kroner og 72 øre på kontoen til langt ut på høsten. Å ringe var ikke gratis, men sms'ene ble av en eller annen grunn ikke trukket av kontoen. Det var gøy! :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var på ferie i Croatia når jeg akkuratt hadde fått meg kjæreste for to år siden (vi er sammen enda). Var og fortsatt er SINNSYKT gal etter henne. Mens jeg var der nede hadde jeg Telenor abbonement som mamma betalte. Visste jo faen ingenting om priser, var 16år og just fått meg en 3310. Ringte henne to timer hver dag og sendte mange meldinger mens jeg var der i tre uker.

 

Når vi kom hjem var regninga på 17350kr i postkassa :oops: :oops: :yes: Mamma og de måtte ta lån for å få råd til å betale, men jeg angrer fortsatt ikke ett øre :D (kanskje bare noen tusen.... :p )

Lenke til kommentar

Må berre sei te dåke som bruker tlf omtrent kun til mld(ikkje dere som bruker til jobb osv): fleire hundre kr pr dag? skaff dere eit liv.... Er det ikkje møkje bedre å møta folka og vere sosiale????

 

Eg klarer meg med eit kontantkort (150,-) i ei-to veker avhengig om eg har peng til eit nytt med ein gang.

 

get a life- get sosial!!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

350 kr + NetcomPlanit + Hustlf om nødvendig.

Holder LENGE pr mnd.

 

 

Hvor mange meld er det mulig å skrive per dag egentlig??

 

Tipper det ikke er lenge til det kommer avvenningskurs for extreme mobilbrukere. Kan vel snart sammenlignes med spilleautomater. Blir 18 års grense på og alt. Burde kanskje vært det!?

Men å skrive 500 meld pr dag er SYKT. Hvem i alle dager sender man alle disse meld til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...