Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen Herr brun! :)

fox88: Synes det er greit å kødde litt med hiv/aids, men selvmord er jge enig med degt.. men det er da ingen som har spøket om det da? :)

Skrevet
Bah, mamma prøver å dra meg med til feil side av oslo i morgen. Kjæresten hennes bor vistnok der men jeg har ikke lyst i det hele tatt.

6185784[/snapback]

Feil side som Oslo Vest eller feil side som Oslo Øst?

Skrevet
Bah, mamma prøver å dra meg med til feil side av oslo i morgen. Kjæresten hennes bor vistnok der men jeg har ikke lyst i det hele tatt.

6185784[/snapback]

"Esj! Se mamma, en sjitten bil!" :p

Skrevet
Feil side som Oslo Vest eller feil side som Oslo Øst?

6185792[/snapback]

Hva tror du? :wee:

6185798[/snapback]

ØSt er ikke så ille det:)

Skrevet
Aids er vondt å ha.. Tenk deg.. du er liksom en tikkende bombe, uten å kunne gjøre noe..

6185783[/snapback]

vel.. nå vil jeg (uten det å kanskje ha rett) si at i veldig mange aids/hiv tilfeller er det dumskap som har gitt deg det.. Men det er selvfølgelig de som ikke kan noe for det..

men nok om den saken! aids suger ! :)

Skrevet (endret)

6185808[/snapback]

Neida, har ikke noe veldig i mot øst, men har vært på Jordal et par ganger senere på kvelden og har opplevd å nesten bli banket opp av innfødte.

Endret av MagnusW
Skrevet

da har jeg hatt meg et par timer søvn , er jennomsvett , og ser ut som kommer for beond the grave

og ca og en puls på 20000 minst :/ sliten nå ja

Skrevet

6185808[/snapback]

For meg er det ingen forskjell mellom øst og vest, men med MagnusW er det ganske innlysende :wee:

Skrevet

6185808[/snapback]

Neida, har ikke noe veldig i mot øst, men har vært på Jordal et par ganger senere på kvelden og har opplevd å nesten bli banket opp av innfødte.

6185818[/snapback]

bor selv i nord(kjelsås), men er ofte i øst pga bestkompisa mi bor der. Er ofte ute i 11-2tiden, aldri farlig det :)

Skrevet

ftz: nice heheh, ja du ser en smule kjørt ut der ja.. jeg sitterher med feber og influensa med forkjølelse for og toppe det.. skal jeg poste bilde? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...