Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan lager du knyte som holder ordentlig?

6179660[/snapback]

Hva slags type?

Pålestikk duger jævlig, ellers er det båtmannsknop og fiskerknuten som gjelder her.

Ta en titt på www.speider.no :tease:

6179673[/snapback]

Oppfordring til selvmord? :p

Bør vel heller si noe slikt som "nei, ikke gjør det" og blablabla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere poster noe vilt de siste timene før midnatt... Skjer hver dag. VIlt.

6179625[/snapback]

Ja, jeg vet. Blir ikke noe bedre når si_men klager over at jeg bare er på 12. plass på post count'en og sier at jeg må skjerpe meg.

Skrevet

6179660[/snapback]

Hva slags type?

Pålestikk duger jævlig, ellers er det båtmannsknop og fiskerknuten som gjelder her.

6179673[/snapback]

Skal henge meg nå, altså, en som du kan binde rundt en stokk som henger i taket, en rundt og tjukk bjelke.

6179686[/snapback]

Da er det bare å slenge en løkke av tauet over bjelken i taket og føre begge ender av tauet igjennom løkken.

Skrevet
Jeg finnes ikke homo-erotisk i virkeligheten, og det samme tror jeg gjelder de fleste som har det goey med slikt her inne paa forumet.

6179676[/snapback]

Jeg er vel omtrent det motsatte; rett som spagetti her, og homsete som JoachimR ellers.

Skrevet

6179660[/snapback]

Hva slags type?

6179673[/snapback]

Skal henge meg nå, altså, en som du kan binde rundt en stokk som henger i taket, en rundt og tjukk bjelke.

6179686[/snapback]

Da er det bare å slenge en løkke av tauet over bjelken i taket og føre begge ender av tauet igjennom løkken.

6179713[/snapback]

Jeg veier 55kg ca, kan den ikke ryke? Litt kjedelig hvis den gjør det.
Skrevet
Å finne ei sånn jente på et forum er som å finne daedric armor i oblivion. HELT KONGE :w00t:

6179644[/snapback]

En ting er sikkert, det er maaange jenter ute i verden som spiller xbox360. Utrolig mange fine, og en god knippe "brækk ækle" :tease:

Jeg forstår ikke helt hva utseende har å gjøre med interesser da :ermm:

Skrevet (endret)

Kommer helt ann på hvor tykt tau du har^^

EDIT: Axes spm om hvorvidt tauet kunne ryke^^

Endret av TeggY
Skrevet

6179730[/snapback]

Normalt blått tau som du får kjøpt på bensinstasjoner.
Skrevet

6179730[/snapback]

6179742[/snapback]

Jeg har blitt hengt etter foettene i et slikt ett, og da veide jeg vel 90kg. Det funker nok fint.

Skrevet
Jeg finnes ikke homo-erotisk i virkeligheten, og det samme tror jeg gjelder de fleste som har det goey med slikt her inne paa forumet.

6179676[/snapback]

Jeg er bittelitt homo-erotisk i virkeligheten, men på en tullete måte :)

Håper virkelig det :)

6179686[/snapback]

Hmm, da tar du bare et lassostikk rundt halsen, men da sliter du hvis du ombestemmer deg. Til bjelken kan du bare ta en fiskerknute, hvis du ikke har så tykt tau ;)

Burde vel ikke skrive dette :hmm:

Skrevet (endret)

6179730[/snapback]

6179742[/snapback]

Hmm.. Kanskje "brette" dem sammen, så de blir et stykke tjukkere, for så å kaste dem over i en løkke, og føre dem inn i løkken elns.. Som en på forrige side forklarte så godt :p

EDIT: Men som Herr Brun sier, hvis de holder 90(!) kg, så holder de nok en på 55 og :)

Endret av TeggY
Skrevet

6179730[/snapback]

6179742[/snapback]

Jeg har blitt hengt etter foettene i et slikt ett, og da veide jeg vel 90kg. Det funker nok fint.

6179749[/snapback]

Takk for info, henger meg nå, hade alle sammen, selv om jeg ikke kjenner dere så godt.
Skrevet

6179676[/snapback]

Jeg er bittelitt homo-erotisk i virkeligheten, men på en tullete måte :)

Håper virkelig det :)

Burde vel ikke skrive dette :hmm:

6179762[/snapback]

Jeg tror jeg òg er det, egentlig. Tar en del kompiser paa raeva av og til. men det er bare paa spoek.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...