Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dagens første bitch pris går til

*trommevirrvel*

Marte Thorsby

1148366562074_518.jpg

Direktør i Ifpi, Marte Thorsby, opplyser at de er villige til å gå rettens vei for å kunne avsløre identiteten bak de mange internett-piratene.

- Vi har flere muligheter vi kan benytte oss av for å få ut identiteten til nettbrukerne, sier Thorsby.

Men så sier telenor:

Han understreker at det slett ikke er sikkert de vil gi ut navnet på nettbrukerne selv om politiet ber om det.

:!:

Skrevet (endret)

for en gang skyld er Telenor kanskje nyttig for geeker som oss :)

men de store geeker vil nok aldri ha Telenor som adsl, alle veit jo hvor ustabil Telenor er ;)

Endret av fox88
Skrevet

sier du det? Telenor er både dyr og ustabil.. Ingen vil ha telenor egentlig, bortsett fra naive folk som faren min :(

Skrevet (endret)

Hei, da har jeg stått opp. Så dere diskuterte meg i går kveld, det var ikke veldig snilt :hrm::dontgetit:

Men for å få sagt det, jeg prøver ikke å herme etter Jokke. Herming er lavmål. Men kan si at jeg synes Joachim er en fin-fin fyr og jeg er enig i mye av hans meninger. ;)

Så, hvordan har natten vært? Noen som har sovet?

Endret av MagnusW
Skrevet
Å dagens første bitch pris går til

*trommevirrvel*

Marte Thorsby

Haha, genialt! Det blir liksom ikke bedre enn Marte.

Eller jo kanskje, husker dere Gry fra Kripos? "Gry skal ta piratene". :!:

Skrevet
Haha, genialt! Det blir liksom ikke bedre enn Marte.

Eller jo kanskje, husker dere Gry fra Kripos? "Gry skal ta piratene". :!:

6160084[/snapback]

post-40045-1148370889_thumb.jpg

Skrevet

Urk, B|Real, skal du kjøpe en bil som er dyrere å reparere enn bilen selv i innkjøp? Lykke til :)

Hu Kripos-berta skulle fått no' fint av meg hvis jeg hadde møtt 'a på en fuktig fredagskveld :p

Anette_: Hva kjører du da? Min bil drikker aldri under 1.1 :p

Skrevet

Kjører Opel Astra jeg ,men den har jo faktisk flere hestekrefter enn Audien. Tror min bruker 0,7 eller 0,6 per mil. Den skal på verksted nå da, motorlampen lyser. Håper den dør og at jeg får en A3 istedet. :wee:

Skrevet
Kjører Opel Astra jeg ,men den har jo faktisk flere hestekrefter enn Audien. Tror min bruker 0,7 eller 0,6 per mil. Den skal på verksted nå da, motorlampen lyser. Håper den dør og at jeg får en A3 istedet. :wee:

6160218[/snapback]

Bortskjemt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...