Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagen blir mye enklere hvis man i stedet for å stå opp kl 7, står opp kl 1330. Anbefales, folkens. Absolutt.

6153971[/snapback]

enig der, selv om jeg hadde tenkt å stå opp 10 idag. men sovna for sent, så da gikk ikke det :/

Skrevet
Dagen blir mye enklere hvis man i stedet for å stå opp kl 7, står opp kl 1330. Anbefales, folkens. Absolutt.

6153971[/snapback]

enig der, selv om jeg hadde tenkt å stå opp 10 idag. men sovna for sent, så da gikk ikke det :/

6153982[/snapback]

jeg står opp 07.00 hver dag :\ bortsett fra på fridager da såklart.

Hadde jeg kunni sovi til 11 eller 12, ville jeg vært x10 ganger mer opplagt.

Skrevet

6153971[/snapback]

6153982[/snapback]

jeg står opp 07.00 hver dag :\ bortsett fra på fridager da såklart.

Hadde jeg kunni sovi til 11 eller 12, ville jeg vært x10 ganger mer opplagt.

6153996[/snapback]

Og få gjort mye mindre.

Skrevet

6153971[/snapback]

Rart. Du har sagt er det er best å stå opp tidlig for å få noe ut v dagen før. Aner jeg en spaltet personlighet?

Skrevet

6153971[/snapback]

Rart. Du har sagt er det er best å stå opp tidlig for å få noe ut v dagen før. Aner jeg en spaltet personlighet?

6154055[/snapback]

Min teori er at minst én av gangene var han ironisk.

Skrevet

Hold deg for nesa og ikke slipp ut luft av mnnen mens du prøver å blåse ut av all kraft.

det hjelper for meg, men mindre du snakker om en fusisk dott med bommull eller noe da. Og ikke trykk.

Skrevet
Jeg så Titanic i går... og gråt. :cry:

Første gang du har sett den? Personlig liker jeg den ikke i det hele tatt, drittfilm.

Jaok. Din drittsekk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...