Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud, i dag må jeg ha fått folk folk til å kaste verdier for 10000+ som ikke passerer med de nye sikkerhetsreglene for å fly. Ti tusen, rett i søpla.

7309946[/snapback]

Skjønner ikke hva som er problemet med de nye reglene. Forstår meg på mødre som må ta med barnemat, melk og andre ting - men oss andre? Hvem tar med seg tannpasta på et fly f.eks.? Slikt får man jo ombord..

7310077[/snapback]

Får du tannpasta på fly?

Tingen er at noen reiser med bare håndbaggasje, og det er ikke alle som bor på hotell. Da er det litt kjipt.

Smilefjes: Verdier for 10'000? Flytende væske for 10000? Hvordan i pokker er det mulig? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Skjønner ikke hva som er problemet med de nye reglene. Forstår meg på mødre som må ta med barnemat, melk og andre ting - men oss andre? Hvem tar med seg tannpasta på et fly f.eks.? Slikt får man jo ombord..

7310077[/snapback]

Ja, mange som fortsatt går på noen saftige smeller. Var bl.a en mann som hadde handlet til hele familien sin på tax-free'en. Han hadde klart å bryte forseglingen, miste kvitteringen og var så sent ute at innsjekkingen hans hadde stengt.

Herr Brun: Parfymer, dyre kremer og lotioner, ulovlige tax-free-varer o.l.

Endret av smilefjes
Skrevet

7310077[/snapback]

Ja, mange som fortsatt går på noen saftige smeller. Var bl.a en mann som hadde handlet til hele familien sin på tax-free'en. Han hadde klart å bryte forseglingen, miste kvitteringen og var så sent ute at innsjekkingen hans hadde stengt.

7310193[/snapback]

Da fortjener man det. Det går ikke an å ha gått glipp av de nye reglene. :)

Skrevet

En post slettes. I htt. til retningslinjene for denne tråden som står i førstepost, er det ikke tillatt med support i SO5. Alle forsøk på spørsmål og svar rundt support vil kunne bli slettet ut forvarsel.

Skrevet

Æsj, nå har Hippie-Erlend fått seg jente, så jeg sitter og sturer alene... :ermm:

Jeg vil også ha kjæreste, sitter altfor mye foran pc-en. ..

Skrevet
En post slettes. I htt. til retningslinjene for denne tråden som står i førstepost, er det ikke tillatt med support i SO5. Alle forsøk på spørsmål og svar rundt support vil kunne bli slettet ut forvarsel.

7310268[/snapback]

Oi, når ble du oppgradert? Må innrømme at jeg ikke hadde sett dette for meg. :p

Skrevet
Jeg vil også ha kjæreste, sitter altfor mye foran pc-en. ..

7310346[/snapback]

Var det ikke en person som virket litt interessant, da?

7310354[/snapback]

Neh, det funka ikke... :(

Skrevet
Håret mitt er altfor kort nå!! :cry:

7310373[/snapback]

Og mitt begynner å bli litt langt. Bytte?

Skrevet

Jentehår vokser fortere enn guttehår.

Mitt hår: 15 cm hår foran, 12 cm på siden og 11 cm hengende ned i nakken. Du?

Skrevet
Det var visst min post som ble slettet :blush:

7310324[/snapback]

Hva spurte du om? (No pun intended) :p

7310413[/snapback]

Kan vel strengt tatt ikke svare på det, da det ville være support :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...