Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det sånn at amerikanere friker helt ut hvis de ser en pupp eller noen snakker om pulings?

7304650[/snapback]

De er ofte super-religiøse?

7304673[/snapback]

Hvem amerikanere er vel ikke det :p

Skrevet
Nei!

Dere kan ikke stenge SO5! Det går bare ikke! Hva skal man da gjøre på dette forumet?! So5 er jo bærebjelka for hele forumet! :confused:

7304674[/snapback]

Vente på SO6?

Skrevet
Hvorfor er det sånn at amerikanere friker helt ut hvis de ser en pupp eller noen snakker om pulings?

7304650[/snapback]

De er ofte super-religiøse?

7304673[/snapback]

Det er ingen undskylding det. Er lov å like pupper og være kristen samtidig. Jeg tror ikke unger blir skadet av å se litt porr før de er myndige, eller seksten for den saks skyld.

Skrevet
Nei!

Dere kan ikke stenge SO5! Det går bare ikke! Hva skal man da gjøre på dette forumet?! So5 er jo bærebjelka for hele forumet! :confused:

7304674[/snapback]

Vente på SO6?

7304685[/snapback]

Jamen.. Jamen..

Det kan jo ta måneder! :ohmy:

Skrevet
Hvem amerikanere er vel ikke det :p

7304679[/snapback]

Ja HVILKE Amerikanere er ikke det:p

Da jeg var i USA, syntes de jeg var helt crazy fordi jeg hadde dreads og converse.. Det var visst sånn skikkelig "I don't listen to my parents"-signaler..:p Så hvis folk begynner å vise HUD.. Daa...

Skrevet
mushi: Vel, de er bare.. fundamentalistiske. Til tider uhyre plagsomt. :wee:

7304700[/snapback]

Kommer bare ikke over hvor mye bråk det ble med puppen til janet. De maser om det enda! WTF liksom?!

Skrevet
Ok.. Jeg skal ikke si et ord mer.

Hvor langt ned rakk lua, Mushi? Till rett over ørene? Eller .. du er kanskje ikke SÅ tjukk i huet? :p

7304715[/snapback]

Den dekker ikke øreflippene og da lekker det luft inn i øret. :ph34r:

Skrevet

mushi: Du må bare akseptere det. De er flere enn deg og har lang erfaring med å lage stor ståhei over ingenting.

Men holder med deg i at det er idiotisk! :D

Skrevet
Det er hvertfall ikke så pent å se på.

7304744[/snapback]

Det har ingenting med saken å gjøre. Saken er at det tar så jævlig av for dem for ingenting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...