Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud for en patetisk video... Den som har lagd den burde bli ip-bannet på hw.

Veeel... Hvordan vet du at personen som lagde den har en bruker da?

7174491[/snapback]

Kanskje ikke bruker, men hvertfall besøkt forumet...!?

Skrevet

Ifølge filmen er jeg heller ikke stygg, men Marley...stygg? Hadde de atpåtil tatt med Luchy :love: så hadde jeg fått med ymse hw.no brukere og grisebanket fyren, ingen rettferdig slåsskamp her nei, her kjører vi streetfight!

Skrevet
Ifølge filmen er jeg heller ikke stygg, men Marley...stygg? Hadde de atpåtil tatt med Luchy :love: så hadde jeg fått med ymse hw.no brukere og grisebanket fyren, ingen rettferdig slåsskamp her nei, her kjører vi streetfight!

7174513[/snapback]

Videoen er tragisk. Ikkenoe å bry seg om.

Skrevet

7174513[/snapback]

:w00t: men det er jo en par fine folk der :hmm:

Skrevet
Kan noen si meg hvordan jeg kan modifisere x & y verdi til et gitt punkt (snø), per tidsenehet for å få det til å gjengi tilnærmet naturtro snøeffekt?

(Sin(), er kjedelig, vil ha noe mer randomt. Ser teit ut når du ser at alle punktene er synkronisert?, kanskje jeg kan bruke flere threads)

7174498[/snapback]

Jeg anbefaler å bruke kvadratroten.

Skrevet
Jeg mener jeg så Readhaed og Steffyboy inni videoen der... :p

Jeg var ikke der, da. Var ikke Datasmurf der og? :S

7174501[/snapback]

Smurfen var der ja.

0:55, 0:56 og 0:58.

Stolt styggedom fra hw.no :D

Jeg er bare beæra over å være med i en sånn film jeg.

All PR er god PR :p

*kos*

Skrevet (endret)

Ja, men står fremdeles i samme spørsmål.. hvem er han?

Er steffyboy der? hvoor?

de som er med er

vegard_

datasmurf

darkness|

orresnei

fredrik

marley

redhead

mushi

og flere som jeg ikke husker navn på

Endret av Fox
Skrevet
*snip*

7174563[/snapback]

Personlig likte jeg ikke å være der av den grunn at jeg ikke ga tillatelse til å være med der. Det er ulovlig å gjøre sånt faktisk.

Skrevet
*snip*

7174563[/snapback]

Personlig likte jeg ikke å være der av den grunn at jeg ikke ga tillatelse til å være med der. Det er ulovlig å gjøre sånt faktisk.

7174601[/snapback]

Det er vel deg selv som har postet det bildet ett eller annet sted på nettet, går jeg utifra?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...