Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, the drama. :love:

Jeg er atter engang på plass på jobb. I banken. Aw. Jeg har savnet det.

Noen andre som jobber på OD-dagen? :wee:

Skrevet

PatrickM: Hm, er det noe galt der? Jeg ser det ikke. :\

Eller.. kanskje.. kanskje om du reiser med lysets hastighet! Da fikser ting seg.

TO THE BATMOBILE!

Skrevet (endret)
;P : Zeromac som oppfører seg barnslig.....Go and cry me a river sier jeg bare, er lei av all sutringen til Zeromac annenhver uke.

7160681[/snapback]

Enig! Når en blir sur og "slutter", er det ikke så rart at noen behandler ham som en drittunge på 13år.

Endret av Fox
Skrevet

PatrickM: Gi deg a! Han var en av de beste forumbrukerene jeg har prata med. Nettop derfor han ligger på favorittbruker-lista mi. Selv syntes jeg ikke han er noe særlig banrnslig, bare hyggelig.

Men må nok stikke nå. Sitter og nerder på bussen med laptop og med mobilen som modem. :p

Koble meg nok på skolens wireless etterpå. Snx så lenge!

Skrevet
to mac´ene i klassen min er dødd :cry: de døde plutselig da jeg rørte dem.. Er det noe galt med hendene mine? :erm:

7160705[/snapback]

Nope, det er noe galt med MAC =)

Skrevet
PatrickM: Hm, er det noe galt der? Jeg ser det ikke. :\

Eller.. kanskje.. kanskje om du reiser med lysets hastighet! Da fikser ting seg.

TO THE BATMOBILE!

7160695[/snapback]

:!:

Batmobilen er for treg, supermankrefter derimot....

Skrevet

Mac er da bare kos, det. :love:

Kanskje det egentlig var Fox som drepte Zeromac. Zeromac.

Jeg vet ikke om det er fordi at jeg er supersmart, men jeg ser et tydelig mønster her..

Skrevet
Mac er da bare kos, det. :love:

Kanskje det egentlig var Fox som drepte Zeromac. Zeromac.

Jeg vet ikke om det er fordi at jeg er supersmart, men jeg ser et tydelig mønster her..

7160721[/snapback]

Zeromac er kjøpt og betalt av Microsoft.

Skrevet (endret)

Knut Erik vær så snill, ikke si mer! Det er feigt, 3 mot 1 :cry: knut erik, tolken min og læreren min.. Nei nå går jeg og henger meg

Endret av Fox
Skrevet
Nå drar jeg, og prøver på mitt andre forsøk på å rekke bussen, rekker jeg den ikke nå er jeg "syk, hadde vondt i hodet, og var kvalm, derfor var jeg ikke på skolen.".

7160734[/snapback]

Menssmerter?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...