Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud! Ser på tv3 "du er hva du spiser"

Kommentatormannen sier at dama har blitt "superslim" etter å ha godt ned 20 kg. Hun veide 124 før hun begynte å trene. Herregud! Når du er 170 og veier 100 kg er du ikke TYNN!

*irritert/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er blitt hekta på simon & garfunkel og supertramp!

7158243[/snapback]

Du er ikke den eneste, en jeg kjenner hører bare på supertramt og Simon and garfunkel :ph34r:

Skrevet
Hva gjør man når man har vært på fotballtrening i to timer, i det verste været noensinne, man kan utvinne vannkraft i skoene og genseren er tyngre enn bly? Jo, man tar seg en deilig dusj og slapper av med Entourage, Café Cookies og melkesjokolade. NAM.

7158199[/snapback]

Jeg misunner deg! Du har Entourage å nyte, jeg er tom. :(

7158242[/snapback]

Sesong 2, episode 4. Jeg har mye igjen. :love:

Skrevet (endret)

Så det samme Mushi lo litt lavt for meg selv :evil:

Arghhh stygge msn kommer ikke inn!

Endret av DNA
Skrevet

Nå begynner "hjemme alene" Tror denne episoden blit tøff. :cool:

Han satt å drakk sammen med noen hotel cæsar damer og "murra" til dem i reklamen :wee:

Skrevet

Heia Tufte! Ja, Heia Tufte! Vi scorer mål, mål, ja Tufte er av stål!

Ahh, Martin er så hysterisk :wee: jeg kjenner en som ser ut som Mini-Martin, altså yngre versjon.

Klassens Martin, heter han...

Skrevet (endret)

Hørtes praktisk ut :roll:

EDIT:

Herregud!

Ungen på "hjemme alene" er naboen til mormor! Hun bor døra vedsiden av! :!:

Endret av mushi
Skrevet (endret)
Hva gjør man når man har vært på fotballtrening i to timer, i det verste været noensinne, man kan utvinne vannkraft i skoene og genseren er tyngre enn bly? Jo, man tar seg en deilig dusj og slapper av med Entourage, Café Cookies og melkesjokolade. NAM.

7158199[/snapback]

Er det som er fint med kampsport, innetrening hele året :love:

7158231[/snapback]

Basket :love:

Var nettopp på tretimers trening. Faen, jeg er sliten!

Endret av Herr Brun
Skrevet

Gud, her var det dødt gitt. Kanskje like greit, siden jeg har en (minst) 4siders norskinnlevering som må leveres i morgen. Har skrevet ett avsnitt. Dessuten har jeg fysikkprøve i morgen.

Skrevet (endret)
Gud, her var det dødt gitt. Kanskje like greit, siden jeg har en (minst) 4siders norskinnlevering som må leveres i morgen. Har skrevet ett avsnitt. Dessuten har jeg fysikkprøve i morgen.

7158621[/snapback]

Ahhh, det er sånne som deg som gjør at kan jeg tenke litt positiv i et heller stresset arbeidsmiljø :)

Endret av spinxzer
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...