Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoho, Joachim driver med grafisk design...

7144522[/snapback]

Av hva da? Noe du vil vise oss? =)

7144524[/snapback]

Notatblokk er ukens project... Vel vel, kan vel vaere greit aa kunne InDesign.. Og eneste grunnen til at jeg tar klassen er at jeg trengte data credit...

Skrevet (endret)
Notatblokk er ukens project... Vel vel, kan vel vaere greit aa kunne InDesign.. Og eneste grunnen til at jeg tar klassen er at jeg trengte data credit...

7144545[/snapback]

Jeg er ganske stødig i InDesign. Bare å spørre om du lurer på noe.

Endret av Marley
Skrevet

7144545[/snapback]

Jeg er ganske stødig i InDesign. Bare å spørre om du lurer på noe.

7144551[/snapback]

Jeg har akkurat holdt paa med laser plate-maskinen - maa lime sammen sheetene i morgen eller i lopet av uken. Kan vaere ganske greit - 85 minutter hver dag - hvis arbeidsmengden er paa det nivaaet..

Litt slakk er akkurat det jeg trenger. :p

Skrevet
Jeg har akkurat holdt paa med laser plate-maskinen - maa lime sammen sheetene i morgen eller i lopet av uken. Kan vaere ganske greit - 85 minutter hver dag - hvis arbeidsmengden er paa det nivaaet..

Litt slakk er akkurat det jeg trenger. :p

7144568[/snapback]

Ganske chill da. ;)

Skrevet
Jaha, SO5 har jo blitt mye bedre nå enn for halv år siden.. gjett åffer >.<

7144564[/snapback]

Dette er din subjektive mening. Jeg savner Joachim som fast SO-skribent, og jeg vet at jeg ikke er den eneste. Du savner ham ikke, men det betyr ikke at han ikke er savnet av noen.

Skrevet
nei, meningløse innlegg som fortjener aldri å komme ut i lys

7144578[/snapback]

Selv om du er en bitter jævel som føler deg tråkket på tærne av Joachim, betyr ikke det at han ikke kan si sine meninger. Han var et friskt pust i SO, og skapte debatt.

Gjest medlem-105476
Skrevet

Våkna nettopp etter et mislykket forsøk på å legge meg tidlig :thumbdown: sånn er det når hele familien skal lage rabalder når de skal legge seg ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...