Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skal så folket i helgen?

7110448[/snapback]

Være sjåfør, nerde, forhåpentligvis ha grisevill *** med ei viss ei, fjerne mose fra et tak, male en vegg, sette opp en ovn, liste en stue, mekke en sang, dra på kino, sove mye ... se møe film. Sånn, det var det.

Nå drar jeg åå zZz ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har gode tips til åssen jeg kna legge PÅ meg noen kilo, uten å være totalt usunn ?

7110389[/snapback]

Proteintilskudd + pumping.

7110475[/snapback]

Tenker ikke muskler, jeg er generelt mager over hele kroppen.

Men nå har jeg begynt å mære det i ansiktet. Føler meg litt sån Christial Bale i maskinisten. Fyfaan.

Skrevet

Jah...da har man tydeligvis fått internet i kåken. Jeg må få ordnet meg med en router fort som juling. Hjem til 25mbit :D

Edit: Bare så synd at jeg drar sørover i dag da :(

Skrevet
Jeg kan ikke ta telefonen nå ida.. Han ved siden av meg holdt netopp en fin tale om hvor mye han hater at folk prater i telefonen på jobb..

7110636[/snapback]

Bare ditch meg du. Tenkte jeg skulle holde deg litt med selskap der du sitter og kjeder deg :( Er ikke jeg snill?

Skrevet
Edit: Bare så synd at jeg drar sørover i dag da :(

7110586[/snapback]

Hva skjer i sør? Jeg skulle gjerne tenkt meg til Gjøvik, da jeg har litt uferdige saker der :p

7110618[/snapback]

Skal til madammen i nesten ei uke.

Skrevet
Jeg kan ikke ta telefonen nå ida.. Han ved siden av meg holdt netopp en fin tale om hvor mye han hater at folk prater i telefonen på jobb..

7110636[/snapback]

Bare ditch meg du. Tenkte jeg skulle holde deg litt med selskap der du sitter og kjeder deg :( Er ikke jeg snill?

7110643[/snapback]

Du er så hyggelig :love:

Skrevet (endret)
Du er så hyggelig :love:

7110654[/snapback]

Jeg får sende deg vitser eller bilder av Cutbert på MMS litt senere istedenfor.

7110659[/snapback]

De kan jeg svare på =)

Korleis var din første TV opptreden?

Endret av .patrick
Skrevet

De kan jeg svare på?

Korleis var din første TV opptreden?

7110664[/snapback]

Det var 2 minutter, og takk gud for det. Jeg kan gi deg logg senere. Hva driver du med på jobben nå? Ingenting å gjøre?

7110678[/snapback]

Er en del å gjøre, men har en liten pause akuratt nå fordi det var visst noe feil med serverne til jobben.

Skrevet
Jeg _skal_ ha en ekte en en eller annen gang i livet :)

Muligens om ikke så veldig veldig lenge.

7110158[/snapback]

Hvorfor ikke bare ta en med en gang? :roll:

7110162[/snapback]

Gidder ikke :)

Skrevet
Jøss. Spist lunsj enda da? Jeg sov til klokken 1 bare. Jeg burde sove mer, men jeg er så rastløs. Kald også. Nå må jeg slutte å klage :p

7110707[/snapback]

Pølser til lunsj

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...