Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje trådstarter innser at tråden egentlig ikke har noen funksjon eller grunn til å eksistere og får den stengt selv.

IRONY: IT'S DELICIOUS.

7039203[/snapback]

Hvorfor kan man ikke diskutere selvmord? Har da like stor grunn til å eksistere som de fleste andre trådene her.

Skrevet
krage83 orly? mener du at jeg skulker og er "sjuk" når jeg stod foran dass og kastet opp i hele natt :roll:

7039111[/snapback]

Jeg sa ikke at jeg siktet til deg, men hver dag er det folk innom her å prater om at de skulker

Skrevet
krage83 orly? mener du at jeg skulker og er "sjuk" når jeg stod foran dass og kastet opp i hele natt :roll:

7039111[/snapback]

Jeg sa ikke at jeg siktet til deg, men hver dag er det folk innom her å prater om at de skulker

7039217[/snapback]

Ja, for du vet jo alt om hvordan alle har det?

Skrevet (endret)
nei, men folk som sier at de skulker er det vel ikke store grunnen til å tro noe annet om enn at de skulker?

7039252[/snapback]

For lærerne finnes det bare en type sykdom, den fysiske.

Herr Brun: Ligger høyt i OT-Baren.

Endret av Marley
Skrevet

he he, husker en av lærerne jeg hadde den lille tiden jeg var på vgs

han brukte å si at gyldigfravær er lapp fra:

legen, politi, prest eller millitæret.

Skrevet
omg!!  :ohmy:

7039358[/snapback]

Heter det ikke pilot når det er på fly? :hmm:

7039371[/snapback]

Det gir jeg en fin liten faen i. Jeg vil bare vite om jeg kjenner noen av de omkomne.

Skrevet
Kanskje trådstarter innser at tråden egentlig ikke har noen funksjon eller grunn til å eksistere og får den stengt selv.

IRONY: IT'S DELICIOUS.

7039203[/snapback]

Hvorfor kan man ikke diskutere selvmord? Har da like stor grunn til å eksistere som de fleste andre trådene her.

7039212[/snapback]

OMG tullegutten. Poenget var at trådstarter selv skulle stenge tråden, slik at tråden i praksis (Say it with me, kids) TOK SELVMORD. Derav "the irony".

Ungdommen nå til dags.

Skrevet
fyren fra sharif dekksenter ringte. De har fått nytt nr: 45454545. Lurer på hvor mye han betalte for det nummere :ohmy:

7039419[/snapback]

Nyttig info. Nå kan jeg faktisk et nummer i hodet til neste gang jeg skal kjøpe dekk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...