Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
TSP: Har du i det hele tatt lest PM'en jeg sendte deg? :roll:

6992455[/snapback]

Hø, den du sendte for en stund siden? Joda, har vel det, men jeg styrer litt med andre ting og har ikke tid til alt (begynner å føle hvordan forumstyret har det tror jeg ^^ ) Nei, men det er bare å beklage, skal svare deg snarest mulig nå jeg. Vil jo ikke få et rykte på meg at jeg er like ille som folka i forumstyret og drift... :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hø, den du sendte for en stund siden? Joda, har vel det, men jeg styrer litt med andre ting og har ikke tid til alt (begynner å føle hvordan forumstyret har det tror jeg ^^ ) Nei, men det er bare å beklage, skal svare deg snarest mulig nå jeg. Vil jo ikke få et rykte på meg at jeg er like ille som folka i forumstyret og drift... :p

Hehe, ja ok.

Det du også _kan_ gjøre er å sende meg førsteposten til avatartråden, altså kodingen. Så kan jeg tukle litt, og sende deg et forslag, så kan du si hva du syns? :)

Skrevet

Jeg har bursdag snart, men bor i utlandet. Er det noen barmhjertige sjeler som har lyst å sende meg noen Smash! sjokalder i posten? Har hørt de er veldig gode. ;)

Skrevet
Jeg har bursdag snart, men bor i utlandet. Er det noen barmhjertige sjeler som har lyst å sende meg noen Smash! sjokalder i posten? Har hørt de er veldig gode. ;)

6992514[/snapback]

Bare nevn adressen så skal jeg se hva jeg kan gjøre.

*mekke napalm*

Skrevet
Førsteposten i avatartråden kunne trengt en liten oppryddning, ja.

6992535[/snapback]

Send meg en PM på hva du syns bør utbedres. Jeg skal rydde og endre i avatartråden snarest mulig.
Skrevet
Send meg en PM på hva du syns bør utbedres. Jeg skal rydde og endre i avatartråden snarest mulig.
Tror ikke jeg orker.

6992587[/snapback]

Kom igjen ditt late dråg! Bare nevn ting som bør utbedres kort og greit.

Skrevet
kan du værså snill å slutte å lage idiotiske tråder i OT delen av forumet.

Folk bli lei a det, skjønner du ikke ?

Ok, jeg har prøvd å slutte lenge. nå skal jeg prøve ekstra mye. Egentlig er jeg ikke en køddebgruker, jeg bare får en slags trang til å bli hatet en gang i blant

Ehhh ?

Skrevet (endret)
Solid: Du er ondskapsfull :O

6992659[/snapback]

Jeg gjør alt i min tjeneste til å knekke imperiet. :)

Åååh har lyst på denne sjorta.

Endret av Solid
Skrevet (endret)
Jeg gjør alt i min tjeneste til å knekke imperiet. :)

Åååh har lyst på denne sjorta.

6992798[/snapback]

Du må ha sånn annen skjorte, sånn med striper. :thumbup:

vannrette striiper!

Endret av Demille
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...