Gå til innhold

Fin rar (finsk?) "sang" med funky animasjon!

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin sang! Synd at det er ikke ekte finsk. Jeg elsker finsk , selv om at jeg er ikke fra finland og det eneste jeg kan på finsk er - macha - løp. (har lyst til å lære språket =) )

snart - 10 min, ok now its time for rock.  :cool:

6048470[/snapback]

Er nok ekte finsk på en ny funky måte, er oppvokst i mine første 22 år i Finland... :)

6048487[/snapback]

Hva synger hun?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fin sang! Synd at det er ikke ekte finsk. Jeg elsker finsk , selv om at jeg er ikke fra finland og det eneste jeg kan på finsk er - macha - løp. (har lyst til å lære språket =) )

snart - 10 min, ok now its time for rock.  :cool:

6048470[/snapback]

Er nok ekte finsk på en ny funky måte, er oppvokst i mine første 22 år i Finland... :)

6048487[/snapback]

Hva synger hun?!

6048564[/snapback]

selve animasjonen er bare jalla/svada men originalteksten finner du i en av linkene som er postet tidligere...

Skrevet
Sangen var rå, men den animasjonen gjør meg syk, så derfor gidder jeg ikke å se den! :)

6050632[/snapback]

minimer den som oss andre :p

6050867[/snapback]

Eller last den ned fra en tidligere link her i tråden ett sted, som jeg har gjort, 3 forskjellige versoner, og skru det på et anlegg til 14000... det er fin sang det :)

Skrevet (endret)

Den første er ufattelig bra! Den andre "Finskor" ligner mer på rap og det e bra!

Dagens melodi - Loituma - Ievas Polka (BBM remix) :love:

ps. hvilken sjanger har Loituma? polka?

loituma98.jpg

Endret av Leasch
Skrevet

Ok, hvorfor er det slik at verdens verste mest repetive sanger absolutt må feste seg hardt på barken til hjernen min.

Var på jobb i 8 timer i dag og nynnet sangen i 7.5 timer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...