gamerman Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Kommer ign eller gamespot å ha noe E3 greier slik som i fjord ? Håper det , er ign insider ^^
Mala Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Kommer ign eller gamespot å ha noe E3 greier slik som i fjord ? Håper det , er ign insider ^^ 5993906[/snapback] De kommer nok ril å kjøre noe av det samma ja. E3 er STORT,og store ting trekker til seg mye oppmerksomhet. Skal vedde på at disse sidene trekker til seg noen håndfuller med kunder bare ved E3 hvert år
anypti Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Sony har vel sagt at dei ikkje kommer til å ha noen spillbare demoer på E3. Gamespot skal ha noe av det samme som dei hadde i fjor, noen som har sett dvd`n dei ga ut for 2005?
Mala Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Sony vil vel ha spillbare demoer,men bak lukkede dører var det vel? Ganske kjipt egentlig,etter alt de har lovet oss
Niskivara Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Revolution ser jeg mest fram til. Tror de har noen flotte overraskelser på lager, og det blir uansett moro å høre folk sine hands-on inntrykk. Zelda gleder jeg meg også til, både Twilight Princess og kanskje særlig Phantom Hourglass siden man ikke vet noe særlig om det ennå, og DS´en er min mest brukte maskin for tiden. Too Human. Diger fan av Silicon Knights. Gleder meg til å høre mer. Resident Evil 5. Neste generasjons oppfølger til denne generasjons beste spill. Metal Gear Solid 4. Fordi det er Metal Gear. Spore. Ser jo helt sinnsykt ut. Oblivion add-on. Har ennå ikke fått spillt Oblivion(Helt blakk), men ønsker likevel at de skal begynne å lage add-ons kjapt slik at de kanskej kan få fyllt ut kartet etterhvert.
anypti Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ja når du sier det Mala så kom dei vel til å vise demoer, men bak lukkede dører Personlig ser eg mest frem til Gears Of War, MGS4 og om Nintendo kommer til å vise noen ingame bilder fra spillene sine.
Mala Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Eg syns ihvertfall Nintendo BØR vise fram samtlige titler til Revolution. De har jaggu holdt kortene sine tett intil brystet :!: Red Steel virket ihvertfall som en utrolig spennende tittel.
TCi Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg er såklart mest spent på Revolution. Har nå ventet i snart 2 år på å få sett maskinen i action. Det dumme er at halve opplevelsen blir å spille disse spillene. Blant de titlene jeg ser mest fram til å få se er: - Metroid Prime 3 - Mario Revolution (Mario 128) - Red Steel - Zelda Twilight Princess - Mario Kart Revolution - Det nye spillet til Miyamoto - Splinter Cell Double Agent Mest fokusert på Revolution, men håper på litt nytt på 360 også.
Döden Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Om vi faktisk får se Mario 128 på E3 skal jeg bøye meg i støvet for Nintendo, og senere kjøpe en rød - eller kanskje hvit - Revolution.
Niskivara Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 .....og om Nintendo kommer til å vise noen ingame bilder fra spillene sine. 5994996[/snapback] Nintendo har bekreftet at de ikke bare kommer til å ha in-game bilder, men at publikum skal kunne spille Revolution selv. Så du trenger nok ikke bekymre deg for det.
Smooth Ceiling Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Er i grunn mest spent på nyheter om Revolution. PS3 kanskje.
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Er så lei Sony nå . "Nei vi viser ikke fram noe til allmenheten. Vi skal stå bak et forheng og kun dedikerte journalister skal få lov til å skrive det vi bestemmer at de skal skrive." Hva er det for slags holdning? Har dere en maskin som virker får dere f... med stille den ut og la folk få teste den, eventuellt la utvalgte teste den, men gjøre det til en offentlig happening. Nintendo slår på stortrommen og sier at "selvfølgelig skal folk få teste. Vi har masse godis vi håper dere vil like og vi skal leke masse med Revolution på E3. Gled dere" Sony skal stå bak et forheng....gudbedre. I tillegg skal de sikkert presentere en haug med cgi-filmer fra spill som i virkeligheten ser totalt annerledes ut....... Nei nå var jeg negativ...huff...
thomanil Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Syns det er pussig at Sony fremdeles holder kortene så tett mot brystet. Launch er jo bare et halvt år unna omtrent. Hardware, devkits osv må da være noenlunde "finalized" nå dersom de skal launche med titler som ikke bare er ports eller hastverksarbeid. Ergo burde det være mulig å vise representative utdrag fra gameplay til allmennheten nå, ikke dette luremus-opplegget de fremdeles kjører. Endret 27. april 2006 av thomanil
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Noen som vet om noen webcasts som kommer til å kjøre under E3? Evt. hvor mye koster IGN insider? Gametrailers.com kjører jo endel - men synes ikke de er så kritiske- de elsker alt og alle og presenterer heller ikke ting så veldig objektivt. Håper uansett at the 1upshow lager en episode om E3. Håper jeg får se noe fra Gears of War, Splinter Cell: Double Agent, MGS 4, Revolution. Ps3 har konferanse 8. mai ?
ttt Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Eg ser nok mest fram til Revolution. Håper at det blir lagt ut nokre filmar der dei viser spel og korleis folk spelar det. Ellers blir det artig å få høyre meir om Crysis. Forhåpentlegvis dukker det og opp nokre overraskelser.
exmx Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Zelda Twilight Princess C&C 3 Endret 27. april 2006 av exmx
Avean Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Gleder meg mest til å se Heavenly Sword hvis det blir vist da og selvsagt MGS 4. Sony trenger ikke akkurat å markedsføre seg for å selge. Om de holder munn helt fram til lansering vil folk fortsatt gå helt bananas over disse maskinene. Playstation er så vanlig som kaffe er til Ola Nordmann, og i Østen er de 10x galere. Der boikotta de Xbox360 totalt for å vise respekt til Sony Tror jeg må flytte dit Endret 27. april 2006 av Avean
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 1. Halo 3 (Bungie) 2. Revolution (Nintendo) 3. Xbox 360 game titles, and accessories. (Microsoft + developers) 4. Mass Effect (BioWare) 5. Command & Conquer 3 (EA Los Angeles)
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Det er en konsoll Avean, ingen religion. Skriv det hundre ganger på tavlen.
krizkriz Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Gleder meg mest til å høre mere om spillet "spore". Hvis det dukker opp da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå