Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke hårsår, ville bare demonstrere litt. Tenk om noen kom bort til deg å sa at de syntes bikkja di var dritstygg. Hva hadde du svart da? Vanlig folkeskikk å ikke si noe dersom man synes ungen, bikkja eller bilen til noen er stygg , det vet jo alle. Det er jo uansett ikke noe hyggelig å få høre noe negativt om noe du bryr deg om

Lenke til kommentar

Om noen sier at bikkja mi er stygg sier jeg ikke stort, folk får mene det de vil.

For ordens skyld. Å si at bikkja mi er en MAURSLUKER pga snuten, er det samme som å kalle Schafer, Border Collie, Collie og andre langsnutete hunder det. Så jeg følte meg ikke så truffet akkurat.

Ingen bikkjer er STYGGE! Eneste hunden som er 'stygg' må være nakenhund. Noen som har klappet en nakenhund i regnvær? Fuktig og klam :wow:

Lenke til kommentar
Om noen sier at bikkja mi er stygg sier jeg ikke stort, folk får mene det de vil.

For ordens skyld. Å si at bikkja mi er en MAURSLUKER pga snuten, er det samme som å kalle Schafer, Border Collie, Collie og andre langsnutete hunder det. Så jeg følte meg ikke så truffet akkurat.

Ingen bikkjer er STYGGE! Eneste hunden som er 'stygg' må være nakenhund. Noen som har klappet en nakenhund i regnvær? Fuktig og klam :wow:

 

Som du får fram i innlegget ditt; det går an å kalle andre hunder stygg. :p

Neida, men jeg har i alle fall mine meninger om diverse hunderaser, men uansett slenger jeg ikke drit om andre hunderaser, eller skryter min egen opp i skyene.

Lenke til kommentar
vet ikke om det lov med 'reklame' her jeg. Er man ute etter gode og kanskje flere enn to svar, så er hundesonen.no en bra plass med mange erfarne hundefolk! Lite tips ;)

 

Jeg lurer på..

Har dere bikkja i senga om natta og/eller sofaen? :blush:

 

Gulvet. En hund har ingenting å gjøre i hverken sofaen eller senga i mine øyne.

Lenke til kommentar
Er ikke hårsår, ville bare demonstrere litt. Tenk om noen kom bort til deg å sa at de syntes bikkja di var dritstygg. Hva hadde du svart da? Vanlig folkeskikk å ikke si noe dersom man synes ungen, bikkja eller bilen til noen er stygg , det vet jo alle. Det er jo uansett ikke noe hyggelig å få høre noe negativt om noe du bryr deg om

 

 

Hehehehe. Det lever jeg med hver dag som har Engelsk Bulldog! Folk kommer opp til meg og sier fy f*** så støgg bikkje du har. Da pleier jeg og si til personen at han/henne er ikke noe glansbilde selv heller (hihihi) Jeg synes lillegutten min er en vakker kar jeg, så jeg bryr meg ikke.

 

PS: Har vedkommende med seg en unge så sier jeg tilbake fy F*** så støgg unge du har da (Da blir det stille et sekund eller 2)

 

 

Noen ganger får jeg og kjeft av f.e.k.s gamle damer som sier jeg har mishandla hunden min så den ser ut som den gjør..... Folk sier jeg er dyreplager siden bikkja er så feit (Han er ikke det men bulldogger ser veldig "stutte" ut) Andre har skjelt meg ut for og ha klippet halen av bikkja. Den er jo født uten hale så det kan jeg ikke gjøre noe med. Men fytte rakkerern så mange folk som finnes der ute som åpner kjeften sin før de har nok info!!

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Venninna mi har en fransk bulldog. Og jeg syns han er styggkul;)

Eieren syns ikke han er en vakker hund, men kul som pokkern :blush:

En mynde feks er en vakker, den kan aldri bli 'tøff'.

--

Bikkja mi ligger i sofaen når han føler for det, og i senga. Han ligger på gulvet om natta, men klatrer den trøtte kroppen sin i senga etter mannfolket har dratt på jobb. Syns det er koslig :thumbs:

Lenke til kommentar

Nå.. for en kjekkas :grin2:

 

Jeg møtte en hund, eieren sa det var en Engelsk Bulldog. Jeg nektet og sa det er det hvertfall ikke. Jooda, det var det mente han.

Den var en del større, mye slankere og ikke fult så flat nese som den engelske.

Jeg kommer søren meg ikke på den rasen jeg mener det er.. (orker ikke å google). Hva heter den som er hakket større enn den engelske?

Lenke til kommentar
Nå.. for en kjekkas :grin2:

 

Jeg møtte en hund, eieren sa det var en Engelsk Bulldog. Jeg nektet og sa det er det hvertfall ikke. Jooda, det var det mente han.

Den var en del større, mye slankere og ikke fult så flat nese som den engelske.

Jeg kommer søren meg ikke på den rasen jeg mener det er.. (orker ikke å google). Hva heter den som er hakket større enn den engelske?

 

 

Mener du Amerikansk Bulldog så er det slik en Øyvind har... Den er hakket opp fra Engelsk bulle. Ellers så finnes det Old Thyme Engelsk bulldog. Victoriansk Bulldog og derivasjoner der av som har lenger nese og er en smule slankere! :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg speilreflekskamera (hvis du ikke har det fra før) Hjelper på røde hundeøyne på bilder :yes:

 

Kjøpte meg speilrefleks kun med tanke på hunden selv for noen år siden

Det ikke rødt.. men blått :!:

 

Det varierer fra hund til hund og bilde til bilde :thumbup:

 

Synes det er ganske trist med folk som alltid skal fortelle andre hva slags hund de har jeg .

 

Ojj, så fin rotweilerhvalp du har....

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar

Siden vi snakker om meninger om ulike raser; jeg tror ikke jeg syns noen hunder er stygge. Det er vel heller det at noen raser har et utseende som er andre veien av det jeg foretrekker :wee: Så i stedet for å si at f. eks King Charles Spaniel er "STYGG BUHU", så sier jeg at jeg syns den har for kort snuteparti, og for utstående øyne til at jeg ville hatt en selv (nå går jeg kun på utseendet her, ikke bruksegenskaper).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...