Gå til innhold

Hva betyr Botten i Anna Botten-sangen?


TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Litt OT, men kan noen forklare meg hva IRC er og hvordan det fungerer?

5989247[/snapback]

 

Den er jeg med på... :p

5989250[/snapback]

Les mer her eller her

 

Det er som en notepad med mange brukere, og alle snakker sammen.

 

Botten Anna, er på en måte en "Robot" som kicker folk som spammer, bringer med seg virus, og gjør folk til OP (Operatør) Som vil si at den personen har andre rettigheter en folk som ikke har det. Bl.a kicke folk, gjøre andre til OP, endre romemnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Et par jenter i klassen syntes sangen var så søt. De trodde Botten Anna var en gammel robåt som het Anna.. De skjønte riktignok ikke resten av sammenhengen.. De ble faktisk litt snurt da jeg fortalte hva en Bot var..

6051746[/snapback]

 

Det var tilfelle på skolen min også, mange av jente drev å sang på sangen på skolen, men etter at jeg fortalte hva Bt var så sluttet de å like sangen.

Lenke til kommentar
Et par jenter i klassen syntes sangen var så søt. De trodde Botten Anna var en gammel robåt som het Anna.. De skjønte riktignok ikke resten av sammenhengen.. De ble faktisk litt snurt da jeg fortalte hva en Bot var..

6051746[/snapback]

 

Her også. ;) Har måttet forklare masse folk (både jenter og gutter) at det ikke handler om en båt. Mange som blir sure, noen får en skikkelig aha-opplevelse, og andre bare nekter å innse fakta. :!:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen i klassen min har sangen på iPod, da heter den Båten Anna! Blir så sur... Arghhh!

Har skjønnt den hele tiden selv... Skal kanskje snakke med henne en gang (Boten Anna) :D

Les: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=874

Och jag har en egen chattkanal på IRC (QuakeNet) som heter #BassHunter.se och i min kanal så fanns det en tjej som nickade "Anna", och jag har hela tiden trott att hon var en bot, men det visade sig att det va min kompis flickvæn :)

Men vi hadde avstemning i klassen om beste sang i en musikk time, da var den med i avstemningen.

Da skrev en i klassen Båten Anna på tavlen og spillte sangen, og sa at hun liker Båten Anna fordi han synger om en båt... Jeg prøver å si det er en BOT og ikke BÅT men de tror ikke på det...

Lenke til kommentar

Eg kan forholde meg veldig bra til den sangen.

 

I min ungdom var eg veldig mye på IRC, og den aha-opplevelsen man får når man oppdager at en bruker/nick på en kanal plutselig ikke er en bot, men en person... den følelsen der blir veldig godt beskrevet gjennom sangen. :)

 

Dog trodde eg også til å begynne med at det var snakk om en båt i en kanal som het anna. Men det gikk opp for meg etterhvert...

 

Og IRC kunnskapene nå til dags er tragisk. Kanskje vi må få i gang en vervekampanje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...