Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svindyrt og helt vill pris

6216110[/snapback]

 

Syns ikke det så så veldig ille ut jeg.

Men det kan hende denne siden prøver å melke noen ekstra kroner ut av de som forhåndsbestiller pga de er redde for og ikke kunne få henda på en Conroe når de lanseres. Mulig prisen går ned når det nermer seg lansering.

Lenke til kommentar

Jeg sier at jeg ikke er villig til å betale mer enn 2500,- for en E6600. Alt annet vil jeg kalle overprising. Tar da utgangspunkt i et regnestykke på veiledende priser fra intel hvor jeg har lagt på dollarkurs og norske avgifter etc. Jeg kan tåle opptil 2700,- Men da stopper det og jeg kikker på AM2 løsninger i stedet :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Denne siden er nok vilt overpriset ja fordi den ikke er tilgjengelig ennå.

 

Hvis E6600 vil koste 1 krone over 2500,- i norge så ser jeg på hva AM2 har å tilby.

6216238[/snapback]

 

 

Ja du får kose deg med en dyrere og dårlige AM2cpu da :shrug: For jeg tror ikke at du får en 6600 til under 2500.- ved lanseringen.

Lenke til kommentar
Jeg sier at jeg ikke er villig til å betale mer enn 2500,- for en E6600. Alt annet vil jeg kalle overprising. Tar da utgangspunkt i et regnestykke på veiledende priser fra intel hvor jeg har lagt på dollarkurs og norske avgifter etc. Jeg kan tåle opptil 2700,- Men da stopper det og jeg kikker på AM2 løsninger i stedet :)

6216297[/snapback]

 

 

Hehe. E6600 kommer til å koste litt mere enn 2500 her i norge ja. Men hvorfor se på AM2 derfor? Får jo ikkje på langt ner like bra pris/ytelse da.

Lenke til kommentar
Denne siden er nok vilt overpriset ja fordi den ikke er tilgjengelig ennå.

 

Hvis E6600 vil koste 1 krone over 2500,- i norge så ser jeg på hva AM2 har å tilby.

6216238[/snapback]

 

Dette ser ut som en løsemiddelskadd logikk. AM2 yter jo vesentlig dårligere per krone, AM2 sånn den ser ut nå er sløs med penger.

Lenke til kommentar
Helt som forventet det. Selv om førstesiden hinter mot 2000.- som er uten moms og fortjeneste til butikk o.l.

6216946[/snapback]

 

Endret slik at 1.siden skal vise "Conroe" priser fra Norske webshopper. Skal prøve å holde oppdatert med rimeligste priser.

Endret av el_salvad
Lenke til kommentar
Endret slik at 1.siden skal vise "Conroe" priser fra Norske webshopper. Skal prøve å holde oppdatert med rimeligste priser.

6217227[/snapback]

 

 

Kjempegreier!

 

 

"Bestilt 1 stk: Intel Core2 Conroe E6600, 2.4GHz LGA775 "

 

Noen som er redde for å ikke få cpu den dagen det slippes :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...