Gå til innhold

Beste spillet gjennom tidene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Half-Life spillene (1 og 2) garantert. Ingen andre spill har engasjert meg så mye som Half-Life har klart.

En god andre plass går til Funcom's "Den lengste reisen". Genialt spill.

Og tredjeplassen går til TES: Oblivion. Genialt spill i mine øyne.

Skrevet

Final Fantasy VII så klart! Ingen slår Final Fantasy VII

Ikke kom og si at FF7 er et playstation spill, for det finnes nemlig også pc versjon for FF7

Skrevet

Civilization-serien (spesielt Civ II). Like avhengighetsskapende gameplay skal du lete lenge etter :)

Jeg vil også dra frem Metal Gear Solid her. Den mest solide istorien jeg noen gang har sett i et spill, fortalt gjennom interessant dialog ved veldig dyktige voice actors. I tillegg har dette spillet en fortreffelig atmosfære, og gir deg god innsikt i de forskjellige karakterene og deres bakgrunn. En perle av de sjeldne :)

Skrevet

Dette blir ikkje lett...

Men eg går for Red Alert. Half-Life 1 og 2 i lag med Max Payne dominerer FPS-kategorien. GTA er også eit av dei virkelig store.

Skrevet

Må vel være noen av de spillene som er spilt mest der ute antar jeg. World of Warcraft og CS kanskje.

Subjektivt:

Personlig mener jeg det er Baldurs Gate serien og Icewind Dale serien. Dette er spill jeg alltid vender tilbake til og som presterer å holde meg hektet i lange perioder. Blir alldri lei.

Ellers troner Battlefield 1942, Half Life 2 og C&C serien høyt på min liste.

Skrevet

For meg så må Tie Fighter bli det beste spillet gjennom tidene :)

Gud vet hvor mange timer jeg har brukt på det spillet :love:

Skrevet

Slike tråder bør ha tydelege retningslinjer for at dei skal vere noko vits i.

Slik det er lagt opp i denne tråden er det berre oppnevning av spilltitler, noko som i seg sjølv er heilt meiningslaust.

Skal ein ha ein Beste spillet gjennom tidene-tråd, så må det vere med begrunnelse kvifor ein meiner at dette er det beste, samt regler for kva type poster som er tillat å komme med i tråden.

Denne tråden stenges då den ikkje oppfyller nokon av desse krava.

Ny tråd kan opprettes viss den oppfyller kravene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...