Gå til innhold

Norges nye soldater!


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å en ting til, kan jeg trekke med meg en bøtte protein dit?

6399215[/snapback]

 

En romkamerat hadde det og det gikk fint. Men jeg ville nok ha holdt den unna skapet de første ukene.

6399732[/snapback]

Hvor skal jeg da oppbevare det?

6399769[/snapback]

 

Dere får et skap i kjelleren til oppbevaring av personlige ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hahaha, ser for meg diverse mobbing av proteinpulver under inspeksjon.

 

Edit: Det er en hylle i skapet til sivile ting, kan jo hende du får ha det der.

6401079[/snapback]

Gir jeg blanke i, skal faen ikke krympe i militæret :)

6401759[/snapback]

 

Du burde kommet deg til Haakonsvern. Veldig bra treningsmiljø her.

Lenke til kommentar
skal inn i garden i oktober jeg, noen som skal dit? :p

6401981[/snapback]

Næmmen! Første jeg ser som skal inn samtidig som meg!

 

Jeg skal inn i Garden i oktober jeg og! Eller det vil si at jeg skal på rekrutt i oktober da.. 3.oktober ble jeg kallt inn. Sessvollmoen.

Lenke til kommentar

Jeg er vaktsoldat i portene hos Sambandsbataljonen i Heggelia og CSS-bataljonen i Rusta. Så alle rekrutter må passe på når de skal ut at de har skikkelig skopuss og lignende ellers sender vi dere tilbake på rom for å pusse. Evt. kan dere gi oss 25 push.

 

Kødder selvfølgelig. Gleder meg til det kommer noe fresh meat så vi kan stå og se på når dere sliter i rekruttperioden :p

Lenke til kommentar
Jeg er vaktsoldat i portene hos Sambandsbataljonen i Heggelia og CSS-bataljonen i Rusta. Så alle rekrutter må passe på når de skal ut at de har skikkelig skopuss og lignende ellers sender vi dere tilbake på rom for å pusse. Evt. kan dere gi oss 25 push.

 

Kødder selvfølgelig. Gleder meg til det kommer noe fresh meat så vi kan stå og se på når dere sliter i rekruttperioden :p

6402556[/snapback]

 

haha. da sees vi vel da ;)

Lenke til kommentar
Han mener han gikk ned 4-5 kilo  :ohmy: (håper jeg ikke opplever noe liknende, kanskje jeg må begynne å spise meg opp. Kan tære mye på det jeg har trent opp av muskler :no: ), fikk maks 8 timer søvn ila uka og måtte slepe de utmattede lagkameratene etter seg de siste dagene.

6255866[/snapback]

høhø, sånn var det til og med i Sambandsbataljonen:

 

Battle Griffin: +12 kg på 27 dager (jepp, laaang øvelse)

Øvelse Artic Challenge: -4 kg på 4 dager

Øvelse typ helvete: -6kg på 4 dager

 

Nå har jeg mest sannsynlig solgt bilen, blir kvitt Xn for alltid. Så nå er jeg klar for Værnes og Heimevernet. Noen anbefalte Vannhull i Trondheim?

6399215[/snapback]

Vista, Tiger Tiger, Rock City, Savoy, Bar Sofa, Cherrox og Samfundet er alle gode steder å drikke seg snydens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For dere som bor 6 stk per rom, vasker og stiller til inspeksjon samt våkner til revelje: slik bor jeg i basen:

6405124[/snapback]

 

Ja, det er skikkelig tøft å rote.

6405144[/snapback]

 

Poenget var at jeg bodde alene. Det forstod du kanskje ikke? :ermm:

Lenke til kommentar
Han mener han gikk ned 4-5 kilo  :ohmy: (håper jeg ikke opplever noe liknende, kanskje jeg må begynne å spise meg opp. Kan tære mye på det jeg har trent opp av muskler :no: ), fikk maks 8 timer søvn ila uka og måtte slepe de utmattede lagkameratene etter seg de siste dagene.

6255866[/snapback]

 

Tja, om du blir fallskjerjeger går du nok ned litt.

Han jeg kjenner som var i support på HJK sa at de nesten ikke fikk mat eller søv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...