Gå til innhold

nok å spille WC 1/2/3 for wow historien?


Anbefalte innlegg

Hei

Er blitt så utrolig fascinert av historien i det siste og lurer på om det holder å spille WC 1 , 2 og 3 med exp packs for å få med seg historien.

Hørt at det finnes bøker også, men inneholder de mer historie eller er det bare "Questene" i spillene på papir? Hva gir mest info (/lettest å få med seg)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å spille WC3 + expansion er nok.

historien her tar opp hva som skjer med e forskjellige rasene og hvorfor f.eks "Orcs" lager seg ett nytt hjem i Kalimdor.

 

andre ting er f.eks hva som skjer med "Humans". hvordan de mister Lorderon og byen nå kjent som "Undercity" i world of warcraft

Lenke til kommentar

Snakka litt med en av de "virkelig" wow-frelste kollegaene mine jobben. Han nevnte flere bøker om denne fantastike verdenen. Hadde vært litt morsomt å lese disse for å få litt mere innblikk i hva som egentlig har skjedd. :)

 

Skal se om jeg klarer å få navnene på bøkerne(bøkenene?) fra han :)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært en som har skippet videoer i spill og brydd meg minimalt om historien, men World of Warcraft har gjort meg nyskjerrig. Digger Warcraft 1 og 2, men 3'ern syntes jeg ble for mye rollespill. Derfor har jeg ikke fått med meg noe av loren. Hvilke bøker er gode å lese for å få kunnskap om historien?

Lenke til kommentar
Kommer ann på hvilke du leser, men jeg anbefaler deg å spille WC3 og Exp. pack.

Bøkene kjøpte jeg på Outland og Avalon.

5949375[/snapback]

tenker på alle 4 (?) bøkene :O

5949400[/snapback]

 

Jeg har 6 romaner om Warcraft. Det finnes noe sånt som 7-8 rollespill-bøker om warcraft, så totalt sett er det runt 15 warcraftbøker (som kan skaffes i Norge, kan hende det finnes mer jeg ikke kjenner til).

 

SAMTLIGE bøker kan kjøpes som PDF på nettet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...