Gå til innhold

Hunter vs Druid?!?! hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg skal lage ny char, og da lurer jeg på hva jeg bør velge

hunter eller druid?

bare å diskutere.. skal ikke bestemme meg før kl 23.45 =P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen virkelig god grunn til hvorfor du skal velge den ene over den andre, bortsett fra at det lille jeg har spilt av hunter (level 26) har vært endel morsommere enn druid (to stk på litt over level 20).

Skrevet (endret)

Hunter:

+ Høy skade.

+ Svært god til solo PvE.

+ 1v1 PvP går bra (Beast Mastery ftw) og ekstremt god i mass-PvP.

+ Pet (det er ganske koselig :))

+ I high end game instancer får man skjeldent være BM speccet, men siden man skal være dmg dealer, så funker du fremdeles godt til annet.

- Kan ikke heale.

- Problemer med å skaffe/få være med i grupper til instancer (Antar det er vanskeligere som Alliance pga mange NE Hunters).

Druid:

+ God healer

+ Kommer forholdsvis lett i instance grupper (Antar at de fleste 5-man grupper foretrekker priests en smule).

+ Svært allsidig

+ Har flere unike, kule og nyttige spells og egenskaper (Shapeshifting er jo fett)

+ God i 1v1 Pvp

- Må som oftest specce til Restoration for high end game instancer, som senker skaden betraktelig.

- Lav skade (gjør grinding/farming av penger, materials og honor vansklig (man får mye mindre honor points av å heale enn å gi skade))

Det er jo naturligvis helt opp til hvordan du vil spille. Men personlig misliker jeg den lave skaden til druids såpass mye at jeg anbefaler hunter.

Endret av Scarface^
Skrevet

Hunter er vel mer damage, mens druid er vel mest healing, ihvertfall i endgame instancer

Og uansett hva folka her på forumet sier så burde du ta den du liker best.

Skrevet

Jeg ville valgt hunter tror jeg..

Har spillt 2 druids over lvl20, syntes aldri det ble gøy. (ene feral, andre balance)

Har stått litt stille med huntern også, men fikk endelig leafen i går, så har litt å henge fingrene i nå.

Skrevet

Hunters gjør det utrolig bra i Battlegrounds

gidder ikke si mer for det er allerede blitt sagt

såklart som de fleste så har jeg testet ut å være Druid. må si jeg gikk fort lei

Skrevet
Vis jeg hadde rolla hadde det blitt en dmg dealer... Føler meg nyttesløs i endgame som druid :/

5932425[/snapback]

Nytteløs? jaja, da er hvertfall du alene.

Skrevet
bare får å si ifra.... så valgte jeg druid =D  angrer ikke et sekund!

5935866[/snapback]

Lykke til. Gled deg til lvl 60 og end-game instances, jeg har det skikkelig gøy hvertfall. Håper du også kommer til å like det, for du kommer alltid inn i store og brae guild som lvl 60 resto druid.

Skrevet

5935866[/snapback]

Lykke til. Gled deg til lvl 60 og end-game instances, jeg har det skikkelig gøy hvertfall. Håper du også kommer til å like det, for du kommer alltid inn i store og brae guild som lvl 60 resto druid.

5940128[/snapback]

Skjønner ikke hvordan man kan glede seg til end game instances som druid? Det består vel bare av healing og healing 24/7?

Skrevet

5935866[/snapback]

5940128[/snapback]

Skjønner ikke hvordan man kan glede seg til end game instances som druid? Det består vel bare av healing og healing 24/7?

5940142[/snapback]

Hvorfor? Du har vel ikke spillt så mye end-game du da? Og healing kan bli kjedelig noen ganger, men jeg synes det er vanskelig å gå lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...