Gå til innhold

Pirater får begrenset Windows Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har lovlig versjon av Windows, men klarer ikke passere Genuie. Får beskjed om at serialen ikke er gyldig. Det gjør egentlig ikke meg så mye, ettersom det ikke er noe viktig jeg ikke får tak i av filer. Men det blir verre for folk som vil passere Genuie, men ikke klarer det og får ikke oppdatert maskinen sin med patcher osv...

Lenke til kommentar

Off. Nå må Microsoft begynne å vokse opp her, og se litt på ren fakta. De klarer aldri å få hindre folk å cracke Windows. Jeg blir ikke forundra om Windows Vista blir cracka allerede et par månder etter utgivelse. Åja, jeg tror nok de klarer det, også slik at piratversjonene får alle effektene. Hackerne/Crackerne finner bare nye måter å komme seg rundt sperrene. Hvis ikke Microsoft har lært til nå, bør de bare gi opp. De kommer aldri til å gå bukt med piratkopiering allikevel.

De må no bare prøve, men jeg skal vedde på at Crackerne har en plan allikevel.

Blir nok ikke noe Vista på meg sånn egentlig. Jeg kjører fint med Windows 2000/Slackware 10.2 på laptopen og Windows 2000 på hovedboksen. Med disse systemen e har ikke jeg noe store problemer iallefall.

Har ikke bruk for Vista jeg.

Lenke til kommentar
Off. Nå må Microsoft begynne å vokse opp her, og se litt på ren fakta. De klarer aldri å få hindre folk å cracke Windows. Jeg blir ikke forundra om Windows Vista blir cracka allerede et par månder etter utgivelse.

5919458[/snapback]

 

tipper innen en uke :)

alt man trenger for å innstallere windows er jo en cd/dvd-plate og en gyldig serial.

 

det med genuine advantage og aktivering på nettet blir neppe noe problem.

 

håper spilling på Vista blir en bra affære, at Windows alene ikke sluker alfor mye ram, og dem tar det litt rolig med drm'en i systemet.

Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at fri programvare blir mere og mere propulært, å si at de graver sin egen grav var kanskje å ta i litt...

Jeg syntes MS har alt for høye priser på produktene sine, det vil føre til at det kommer lignende programmer frem, fri programvare.

som er like bra som MS sine produkter.

Lenke til kommentar
Buhu, jeg får ikke fanzy gjennomsiktige taskbar's. Ser dette bare som enda en extra fordel ved å kjøre pirat: 1. "Gratis" 2. Slipper aktivering 3. bedre ytelse pga. vi "går glipp av" Det stygge grensesnittet.

5919803[/snapback]

 

håper man kan få win2k desktop på vista.

Lenke til kommentar
krevende enn for eksempel XP, så spillere vil få et betydelig "FPS-drop", så det vil nok stoppe mange.

5919031[/snapback]

No skal visstnok Vista vere ein betre spelplattform enn f.eks XP. Trur nok ikkje at du treng å bekymre deg for "FPS-drop".

5919142[/snapback]

Vista går i en slags dvale, noe som faktisk øker spillytelsen i forhold til XP.

 

Må si dette er smart av MS, og håper ikke det blir cracket, da det er så tåpelig at man tjener på og bryte loven.

Håper de gjør det skikkelig vanskelig og cracke + at directX10 ikke vil virke om det blir cracket :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke forundra om Windows Vista blir cracka allerede et par månder etter utgivelse.

5919458[/snapback]

Heller før utgivelse eller noen timer etter. :)

Jeg skal ikke kjøpe Vista, men skal få tak i det på annet vis. Synes ikke akkurat synd på Bill Gates billiardkonsern. Greit nok at han gir deler av sin gigantiske formue til veldedige formål, men da bruker jeg heller pengene jeg hadde brukt på Vista, på å sende til Røde Kors. :tease:

Lenke til kommentar
kan alle programmer til xp kjøres på vista? eller må de skrives om?

5920269[/snapback]

Blir nok det samme som med 98SE/2000 - XP ;) De skrives på samme språk hele pakka ;)

 

Dvs, du kan sikkert ikke bruke 32bits software på 64bits Vista?

5920333[/snapback]

 

blir Vista lansert som 64-bit standard?

 

er ofte forskjellige versjoner for 98SE og 2k/xp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...