graks Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 sjekk ut denne intervju med crytek om deres nye spill crysis.spillet kommer ut i q4 2006.mange trodde at spillet har blitt utsatt q1 2007 pga at windows vista ble utsatt,men det stemmer ikke. her er noe av det som står i intervjuet: "Will it be playable at E3 and do you have any firm release date yet? Cevat Yerli: It will definitely be playable at E3 and we're shooting for winter 2006 right now. We don't have to wait until Vista ships either. Bernd Diemer: Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity." her er link til hele intervjuet http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...y.php?id=137279
ttt Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Om dei holder litt av det dei lover kjem nok Crysis til å bli eit supert spel. Med tanke på kor godt eg likte Far Cry, vil eg tru at eg må skaffe meg dette og. Det er og positivt at dei jobbar så tett med mod-miljøet.
Avean Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 De må vise til noe nytt denne gangen hvis jeg skal like det. Farcry var dritbra helt til monstrene kom og ser ut som de ikke har tatt lærdom denne gangen heller. Monstre er byttet ut med roboter ...yay. Regner med vi må skyte på dem i en halvtime før de dør. Jeg vil ha nytt gameplay jeg ! Vil ha muligheten til å klatre i trær og ambushe fienden. Jeg vil se i tredjeperson og ha mulighet for nærkampteknikker. Nextgen for meg er å kvitte seg med tradisjonen. Vekk med det elendige fps stilen hvor du løper rundt med ett våpen på skjermen og plaffer ned alt som beveger seg.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det som er rart er at alt med nextgen er grafikken
Bloody Mess Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 De må vise til noe nytt denne gangen hvis jeg skal like det. Farcry var dritbra helt til monstrene kom og ser ut som de ikke har tatt lærdom denne gangen heller. Monstre er byttet ut med roboter ...yay. Regner med vi må skyte på dem i en halvtime før de dør. Jeg vil ha nytt gameplay jeg ! Vil ha muligheten til å klatre i trær og ambushe fienden. Jeg vil se i tredjeperson og ha mulighet for nærkampteknikker. Nextgen for meg er å kvitte seg med tradisjonen. Vekk med det elendige fps stilen hvor du løper rundt med ett våpen på skjermen og plaffer ned alt som beveger seg. 5927667[/snapback] Det som er rart er at alt med nextgen er grafikken Enig med dere begge. For meg og de fleste gamere vil jeg tro next-generation handler om mer enn bare hvor pent det hele ser ut, men det er tydeligvis ikke utviklernes oppfatning. Det må gjøres nye ting når det gjelder gameplay og interaktivitet. Når vi snakker om Crysis, det er to forskjellige tinge å lage et spill beregnet for spilling i tredjeperson og førsteperson, har du noen gang spilt et spill som gjorde begge deler like bra? Alle spill jeg har prøvd med mulighet for begge vinkler har bare fungert best med en av de, ikke like bra med begge. Så jeg forstår godt at man er låst til en vinkel. Men, jeg syns likevel ikke det er noe hinder for flere og mer avanserte bevegelser, se på Riddick, hva med å ta det et skritt videre, der skiftet det til tredjeperson når man klatret og lignende. Hand to hand combat var der også ganske ok, ta det det best fra Riddick, noe fra Condemned, og legg til flere bevegelser og mer interaktivitet. Skal vi klatre opp i ei buske, la oss få lov til det, skift kamera til tredjeperson mens vi klatrer i busken, la oss få ligge og vente på en patrulje så vi kan hoppe ned og kjøre et kne i skallen på en av dem, mens andremann tas ut med et knivskutt i strupen før han rekker å reagere. Blodet spruter på "kamera" og farger skjermen rød før karakteren vår automatisk tørker blodet fra ansiktet med hånden sin. Generelt sett, gi oss flere måter å drepe på. Nå har jeg sett en video som viste en lastebil knuse et hus, det lover bra. Ja til mer ødeleggbare miljøer. Ja til å kunne skyte meg gjennom låste dører som bare er lagd av treverk eller simpelt metall. For mer tyngre og sikrere dører kan jeg vel få de opp med sprengstoff eller lignende, det må vel være mulig? Innimellom kan det være enda større jævler av noen dører som er sprengningssikre, for å sikre at man ikke bare kan sprenge seg gjennom alt og aldri må finne den obligatoriske blå eller røde nøkkelen (eller keykard) man ofte trenger i disse spillene. Bedre AI. Alle skryter av AI når den i virkeligheten er dumb as shit. Men vi vil nok ikke se bra AI før vi har skikkelig nanoteknologi uansett. Da kan den bli farlig bra Hva med muligheten for å forme geometri, spesielt terreng, i sanntid. Så jeg kan bruke en spade til å grave et hull i bakken, sette noen feller i bunnen, legge greiner og annet dritt over så patruljer detter nedi. Eller jeg kunne finni en gravemaskin, gravd et stort hull midt i en vei så bilen som kom kjørende fikk seg en real overraskelser. Blah... Det er så mye som kan gjøres. Og det med sanntids deformerbart terreng er ingen umulighet med dagens maskinkraft, spesielt ikke nå som vi får egen hardware for fysikken. Bare se på Motorstorm, her har de allerede vist noe av dette.
Matmoms Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Har på følelsen av at dette spillet bare blir et nytt eksempel på teknisk brilljering fra spillprodusentene, med så avansert grafikk, fysikk og AI som mulig, men med dårlig story og kort spilletid.
ttt Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Har på følelsen av at dette spillet bare blir et nytt eksempel på teknisk brilljering fra spillprodusentene, med så avansert grafikk, fysikk og AI som mulig, men med dårlig story og kort spilletid. 5928734[/snapback] Dei har ansatt ein forfatter til å skrive historia. Så dei tek no den litt seriøst i alle fall. Når det gjeld speletid: How many hours of gameplay are you figuring on? Will it exceed Far Cry's play time? Cevat Yerli: No it's about 10-12 hours, roughly in this range, but remember there's more replayability and every minute has been filled with three to four times more intensity than Far Cry. It's much more compact and more filled with information, it's a more compact ratio - the way it deals with information. Essentially it's a faster game and the replay value of Crysis is about three to four times that of Far Cry, plus there's a huge multiplayer component which is inherently better than Far Cry as well. So the summary is you get about 30-40 hours gameplay experience - if you replay of course - and you also get multiplayer as well. So it'll definitely be worth your money - for sure.
Zeph Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Grafikken vil utvilsomt være heilt i toppen, men det eg er spent på er gameplay, AI og story, tre viktige element som etter min meining ikkje var spesielt imponerande i FarCry.
Blue--Sky Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg tror dette spillet blir veldig bra Men jeg er mest spent på hvordan mp delen blir
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Etter det jeg har lest så skal de vist komme med ganske nytenkende mp ja.
Sponis Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Håper virkelig de klarer å få til noe nytt og innovativt med dette, det siste vi trenger nå er enda ett repeterende FPS som går ut på akkuratt det samme som alle andre.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 begynner å bli lei av det samme opp igjen og opp igjen.
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Er jeg den eneste som elsket farcry? Og jeg har stor tro på crytek også denne gangen jeg.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 farcry er dødsbra og jeg tror også de kommer til å gjøre en kjempe jobb utifra det jeg har lest de har sagt.
Archangel Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Er både enig og uenig i hva jeg ser spillere forventer. Noen ganger bryr jeg meg ikke om at et spill som er "nextgen" ikke tilbyr noe utover spillbarhet som vi strengt tatt har sitt før. Jeg ser heller på det positive og håper at enginen eventuelt skal bli tatt i bruk av andre....først da vil jeg bli mer kresen. Litt skal dem trossalt få da de setter de nye grensene (slik det ser ut nå). Ellers jevnt over er det spillbarheten som gjelder, men når det gjelder spill som hever grafikken mer som et "pioneer-spill" så er det greit og jeg tar det for det det er.
Bloody Mess Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Problemet er jo at det er omtrent ingen spill som hever noe annet enn grafikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå