Gå til innhold

Class Leader: Priest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min guild har bestemt at jeg skal bli priest class leaderen, og jeg som var dum nok til å si ja uten å vite helt hva det var. Derfor er spørsmålet mitt

Hva er oppgavene til en class leader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si til alle på raids: "stop slacking, nubs!".

gi råd til prestene i guilden, og arrangere hvem som blir med på den og den bossen da dere skal ut på raiding(ettersom hva de trenger). ellers er vel det bare kos? :p

Skrevet

Hehe det er bra det ;)

Jeg er den eneste aktive officeren i guilden min ("We Killed Chuck Norris" på Bloodfeather! /w Arinomi eller Aken for å få invite!) og jeg er jo kjeeeeempeseriøs!

Stort sett det eneste jeg gjør, er å si velkommen til nye medlemmer, forfremme initiates til members og spamme chatn med O RLY?, YA RLY og NO WAI!

Skrevet
Og takk for det, mer enn en shadowpriest i raids er totalt nyttesløst. Tar opp evig med debuffslots :/

5898782[/snapback]

Dra til -en-viss-plass- :)

Skrevet
Og takk for det, mer enn en shadowpriest i raids er totalt nyttesløst. Tar opp evig med debuffslots :/

5898782[/snapback]

jeg lurer virkeligg på hvordan du/dere gjorde det med 8 debuffslots....

Skrevet

Du setter deg inn i taktikker på de ulike bosser i MC/Onyxia osv. og fordeler assigns, forteller hva man skal passe på på denne bossen og plasseringer og slikt. Samt at du tar ansvar for å vite hvem som er øverst på DKP-lista og skal ha presteloot så det blir unnagjort kjapt.

Hovedansvaret for en klasseleder er vel å være en talsperson som er mellom offiserer og vanlige medlemmer.

Skrevet

du komplimenterer prestene for det de gjør. Det er noe folk gjør alt for LITE av. : (

Få folk til å styre unna dumme itemization ting som høyt mana pool osv.

Skrevet
du komplimenterer prestene for det de gjør. Det er noe folk gjør alt for LITE av.  : (

Få folk til å styre unna dumme itemization ting som høyt mana pool osv.

5912874[/snapback]

i guildet mitt krangler prestene om hvem som skal få eye of divinity :)

Skrevet

Jeg er class-leader for druids i mitt raid community. Min rolle der er: Gi tips og svare på spørsmål til de andre druidene.

Hele tiden vite speccen til alle de andre druiden, og snakke med healer leadern om hvem som skal i chain osv.

Bestemme hvordan druids som skal få plass i communitiet basert på søknad og test-runs.

Sitter i councilet der vi bestemmer det meste.

Sette opp buffing og gi kommandoer til druidene.

+++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...