Gå til innhold

Guitar Hero PS2


webma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet igår, 799,- på spaceworld!

Fantastiskt underholdende spill, med alle de beste sangene fra rock-historien.

Fet at det følger med klistremerker man f.eks kan klistre på gitaren.

Har kommet på det tredje av 4 nivåer, men her står jeg fast, sykt vanskelig med den femte frat'en! anbefales til ALLE! beste spillet jeg noensinne har prøvd

Lenke til kommentar

Det er noen i sony norge, bak spillet eller distributør som ikke har gjort leksen sin.

Guitar Hero var så stor suksess i USA at butikkene var tomme i ukesvis.

Her hjemme vet folk knapt hva det er.

Over alt hvor jeg går, har de massevis i hyllene, ikke en demo eller noen ting som sier hva det er.

 

Var i Hemsedal i helgen.

Stor stand for Buzz the big Quiz som ikke er på markedet før i mai, og for Singstar 80s.

Hallo??

 

Hadde de satt opp en stand med Guitar Hero, skal jeg vedde på det spillet hadde solgt som varmt hvetebrød nå i påsken.

 

Hadde selv med spillet på fjellet, og på et vorschpiel hvor vi var rundt 12-14 stk, skulle 1 straks kjøpe det på mandag (idag), og 2 stk vurderte innkjøp av PS2-konsoll alene basert på opplevelsen av dette spillet.

 

At jeg så kan se i butikkene eksene stå på hyllen bak disken, og ikke gitaren er ute en gang, så skjønner jeg at her er det kun jungeltelegrafen som gjelder.

 

Selv har jeg vært hypet på spillet en god måned nå, men utsatte import via Ebay til fordel for den europeiske versjonen som var rett rundt hjørnet.

 

LØP og KJØP folkens!

Lenke til kommentar

Det er godt komplisert.

5 knapper + strum + whammybar + tilte gitar opp mot taket.

I tillegg vil du få akkorder som krever flere knapper trykket inn samtidig.

Du kan bruke effekter som Hammer-on og pull-of på båndene.

 

For å si det slik. Det er ikke enkelt når en er halvveis gjennom Difficulty Hard, men jeg henger nå med enda.

Lenke til kommentar
er det så gøy som folk skal ha det til?

jeg har ikke prøvt det selv, men har en liten følelse om at det kan bli litt ensformig og kjedelig etter en stund.

 

er det verdt 800kr?

5920160[/snapback]

 

Det er verdt hver j... krone. Hysterisk kult er det, får faktisk følelsen av å spille på ordentlig når man får det til :)

Lenke til kommentar
er det så gøy som folk skal ha det til?

jeg har ikke prøvt det selv, men har en liten følelse om at det kan bli litt ensformig og kjedelig etter en stund.

 

er det verdt 800kr?

5920160[/snapback]

 

Det er verdt hver j... krone. Hysterisk kult er det, får faktisk følelsen av å spille på ordentlig når man får det til :)

5939039[/snapback]

Du har spilt gitar, eller..?

 

det kan da umulig stemme.. Jeg, for min del, holder meg til SG'en min til Guns N' Roses og AC/DC entrer Guitar Hero :p

Lenke til kommentar

De som velger vekk spillet pga G'n'R og/eller ACDC ikke er med går glipp av noe stort.

Blir som å velge bort Gran Turismo fordi Lamborghini eller Ferrari ikke er med.

 

Og ja, man kan faktisk ha følelsen av å spille låten selv, fordi om en aldri å spilt ekte gitar.

 

Mange tror de synger bra fordi de mestrer singstar ;)

Men følelsen de har trenger man ikke ta fra dem.

Samme går for Guitar Hero.

 

Rock on, folkens!

 

Spillet er lett å lære, vanskelig å mestre.

Kommer fra søndagsmiddag i dag.

Hva sier dere til at svigermor på over 50 var med å battle mot oss andre, og hun gjorde det ikke verst hun heller straks fingrene fikk rytmen.

Vi spilte 2 player battling på rundgang, og samtlige var med. (Selvsagt med 2 gitarer, da flere venner har kjøpt tittelen så langt.)

 

Dette spillet alene har fått PS2-tvilere/hatere til å hoppe ned fra gjerde og investere både i konsoll og tittel i min vennegjeng.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Kan bare hive meg med hylekoret for Guitar Hero, det må da sannelig være et av tidenes beste/artigste spill!

 

Min kjære som aldri spiller et eneste spill, er totalt hektet. Samtlige av mine venner som har testet spillet er fra seg av begeistring.

 

Selv holder jeg på med "hard" nå, og det er ikke veldig enkelt med mine pølsefingre..

 

Favorittlåten min her er Ziggie Stardust og den desidert vanskeligste låten å spille for meg er Bark At The Moon(den er nesten sinnsyk).

 

Til brukeren som spurte om spillet er verdt 800 kr vil jeg bare si: Ja det er det definitivt, og kanskje også det dobbelte.

Lenke til kommentar
De som velger vekk spillet pga G'n'R og/eller ACDC ikke er med går glipp av noe stort.

Blir som å velge bort Gran Turismo fordi Lamborghini eller Ferrari ikke er med.

 

Og ja, man kan faktisk ha følelsen av å spille låten selv, fordi om en aldri å spilt ekte gitar.

5939320[/snapback]

Jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg tror at man ALDRI kan få følelsen av å spille ekte gitar med en plastgitar.

 

Du kan KANSKJE få det, men bare om du aldri har spilt gitar før, og da vet du vel ikke hvordan følelsen er.. :roll:

 

Gran Turismo sammelignelsen er ganske riktig; Men du må se det i kontrast til hvor mye AC/DC og Guns N' Roses betyr for meg innen rock.

 

Uansett er AC/DC og Guns 'N Roses OPPLAGTE valg innen rock. Hvorfor inneholder ikke Guitar Hero Sweet Child of Mine (som forøvrig ble kåret til tidenes riff).

 

Jeg kjøper meg kanskje dette til sommeren.. Hvem vet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...