Ironmann Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 En ting jeg lurer på er at hvorfor er det inge barn inni oblivion? ikke som jeg har sett eller husker:/ virker bare litt rart:P og en ting til jeg lurer på: 1 når man dreper en person så kommer den ikke tilbake(tipper jeg) så da går det ann å lage spøkelsesbyer? men så til nr 2 vakter viss man dreper dem respawner de? med tanke på at de har jo ingen navn eller noe:/
Idioteque Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Det er bl.a ingen barn fordi da ville folk gå rundt og drept dem og aldersgrensen ville ha vært høyere. 1: Det går vel an. 2: Vakter respawner tror jeg. EDIT: Leif. =) Endret 8. april 2006 av GuardiaN--
ttt Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er det nokon spel der det er barn (sett bort frå typiske barnespel)? Ein viktig grunn til at det ikkje er barn i spel, er fordi det vil bli så mykje bråk visst du kan gå rundt å drepe dei.
Ironmann Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Det er bl.a ingen barn fordi da ville folk gå rundt å drept dem og aldersgrensen ville ha vært høyere. 1: Det går vel an. 2: Vakter respawner tror jeg. 5889601[/snapback] Busted:D hehe vel jeg vil slakte barn GRRrrr neida men... liksom hadde vært arti å sett barn løpe rundt og leker osv.. så kunne de ha pratet med hverandre om hva foreldrene deres hadde sakt osv så hadde du skaffet go info derifra siden små gryter har også ører:P at ikke folk respawner imens vakter respawner er jo bare trist:/
Islanbadsj Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Har sikkert noe med at det er veldig "feil" på en måte å drepe barn, det jo feil å drepe voksne også, men mer feil å drepe barn. Du hører jo alltid på nyhetene at det er mer alvorlig når ett barn har blitt skadet. Hadde vært litt gøy å vært en 4 år gammel morder som var leder i DB og andre guilder da. :!: Endret 8. april 2006 av Islanbadsj
Ozelot Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg vil tørre å påstå at det er barn i Oblivion! Han gule fyren som kanskje noe har sett, vil jeg påstå er ganske ung.
hugRmunR Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Han gule fyren (asså fan-boyen) virker som en ungdom
Ironmann Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Ja men tenker på små snørrunger som man like gjerne kunne bare ha hevet noen lockpicks på så hadde dem daua:P sånne pitte pittesmåe unger som han far kan ta heim i kjellern sin
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Tja, han er vel mer en sen ungdom/nettopp voksen? EDIT: Ironmann, du er et sykt individ! Endret 8. april 2006 av Hr. Jenssen
Ironmann Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 (endret) Tja, han er vel mer en sen ungdom/nettopp voksen? EDIT: Ironmann, du er et sykt individ! 5889650[/snapback] tenkte bare at æ har jo nettopp instalert ei seng i kjellern i skingradhuset mitt;) Skingrad leningrad hmmm tenke:P Endret 8. april 2006 av Ironmann
Jonulf Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Det burde absolutt vært barn i Oblvion, men får vel greie meg uten. OT: Leningrad :!: den likte jeg, tror jeg skal begynne å si det. Heter det ikke Stalingrad? Endret 8. april 2006 av Jonulf
DP Rusher Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det var vel barn i Neverwinter Nights? Men om aldersgrensen på det spillet var høyere vet jeg ikke.
Imsvale Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er det nokon spel der det er barn (sett bort frå typiske barnespel)? Ein viktig grunn til at det ikkje er barn i spel, er fordi det vil bli så mykje bråk visst du kan gå rundt å drepe dei. 5889613[/snapback] Kryr jo med unger i Fable.
-kga- Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 husker jeg prøvde og kværke en unge i NWN, det gikk dårlig. jeg spillte en ond fyr, så jeg måtte jo rollespille litt. Han ongen ville ikke dø, og han slakta meg. Hvet ikke om det er slik det er lagd eller om det var en bug.
sedsberg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det var vel barn i Neverwinter Nights? Men om aldersgrensen på det spillet var høyere vet jeg ikke. 5889964[/snapback] Jeg tror ikke du fikk lov til å slakte disse barna. Mener å huske at man kunne drepe småunger i Postal (eneren).
Complexity Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er ikke barn i GTA spillene heller er det vel?
ttt Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er ikke barn i GTA spillene heller er det vel? 5890024[/snapback] Det er nok ikkje det nei.
avlvl Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg er sannsyneligvis en av de som ville drept barn hvis det var barn i spillet... Uten å gå i detaljer ville jeg sannsyneligvis drept alle barna i en by, dratt de med meg til huset mitt i den aktuelle byen, og laget et barne-tårn, som de gjorde med fangene i Irak... Hehe... Eller, mulig jeg ville gjort det... Men er jo bare et spill da...
Zatôitchi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg er sannsyneligvis en av de som ville drept barn hvis det var barn i spillet... Uten å gå i detaljer ville jeg sannsyneligvis drept alle barna i en by, dratt de med meg til huset mitt i den aktuelle byen, og laget et barne-tårn, som de gjorde med fangene i Irak... Hehe... Eller, mulig jeg ville gjort det... Men er jo bare et spill da... 5890086[/snapback] I Fable var det noen som gjorde nettopp dette fordi "det gikk an". Når utviklerne oppdaget det så ble barn "fredet".
Bytex Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Ooooog nettopp derfor har de ikke barn med i spill der man kan drepe NPC'r. Tenk deg avisoverskriftene: "Ungdommer DREPER barn i nytt dataspill!! Barbarisk!". Endret 8. april 2006 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå