Gå til innhold

Spm. om drikken Battery.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har hørt om folk som har daua av Battery og om at det er 20-30 ganger så mye koffein som i kaffe og mye rart.

 

Hvor mange liter er det trygt å drikke hver dag og evnt gjennom påsken? Hva er forsvarlig og hva er "sunt"? Er det noe skadelig i Battery jeg ikke har hørt om?

 

Pleier å drikke en del av det, men lurer om man kan leve på det, dvs drikke mer enn vann f eks :)

 

I love Sverige <3 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har hørt om folk som har daua av Battery og om at det er 20-30 ganger så mye koffein som i kaffe og mye rart.

 

Hvor mange liter er det trygt å drikke hver dag og evnt gjennom påsken? Hva er forsvarlig og hva er "sunt"? Er det noe skadelig i Battery jeg ikke har hørt om?

 

Pleier å drikke en del av det, men lurer om man kan leve på det, dvs drikke mer enn vann f eks :)

 

I love Sverige <3 :p

5888741[/snapback]

 

første setningen din er bare rykter som fjortisser har skapt seg for å syntes det er tøft å drikke battery.

 

eneste som er skadelig i battery (på kort sikt) er koffeinen, men du greier neppe å drikke så mye at du blir særlig uvel av det.

 

battery er vanndrivende, så væskebalansen i kroppen din går fort til helvete om du bare drikker battery.

 

er ikke noe problem å leve på battery (eller red bull) og vodka hele påsken ;)

Lenke til kommentar

Den norske versjonen av Battery er som pissvann ift tysk og svensk Battery.

Vi må fortsatt følge norske regler for alt vi drikker her til lands. Sverige har EU sine regler, som er mye mere åpne for diverse tilsetningsstoffer.

 

Det er nesten ikke mere koffein i norsk battery enn Cola, faktisk.

Lenke til kommentar
Hvor mye koffein er det i espresso da til å sammenligne med?

5889908[/snapback]

 

 

Vel, kjøpte meg en gang en boks med sånn "Co-op kaffe spesial: espresso". Drakk seks små espressokopper (+ en latte fra narvesen tidligere på dagen). Merka plutselig at hjertet gikk sånn småfort og at jeg blei svett i hendene. Var litt skremmende og fet om en annen :wee:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har hørt om folk som har daua av Battery og om at det er 20-30 ganger så mye koffein som i kaffe og mye rart.

 

Hvor mange liter er det trygt å drikke hver dag og evnt gjennom påsken? Hva er forsvarlig og hva er "sunt"? Er det noe skadelig i Battery jeg ikke har hørt om?

 

Pleier å drikke en del av det, men lurer om man kan leve på det, dvs drikke mer enn vann f eks :)

 

I love Sverige <3 :p

5888741[/snapback]

 

folk har død av batteri ja men da var det blandet med sprit og sånt

Lenke til kommentar

er på Lan og der selger de kofein piller... de har 100mg i vær. hadde et par timer før jeg la meg (ikke så smart) fikk ikke sove på noen timer.

En annen tok 14 piller, han var oppe hele natten (fikk ikke sove)

 

Synes Batery smaker drit, drikker heller cola om jeg vil holde meg våken:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...