Gå til innhold

hva er det du er best i 'BF2'


Anbefalte innlegg

Jeg eier jo alt og alle public!!1 :roll:

5879172[/snapback]

runden etter dette bildet ble tatt presterte du å rygge J10 ut i vannet før du letta..

 

5891178[/snapback]

 

OHNOES! Teh allmighty Elendil died! NOOOOEEEES! :!:

Er alltid kos å rygge litt på J10-et på Wake for så å ta av nesten vertikalt rett forbi femten smacktards.

 

Selv er jeg vel best alene i heli og i J10 / dogfights.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lal, "best som sniper". Jeeezes, for et noobkit.

5879145[/snapback]

Hva i allverden har det med saken å gjøre?

5879468[/snapback]

 

Det har med at det å "være best som sniper", med tanke på KDR public, er latterlig. Hvilken som helst noob kan få 10+++ KDR med sniperkitet, men å få det med assault rifle er tilnærmet umulig. Morsomt å se hvordan du hele tiden quoter meg og prøver å provosere. Redicilous.

5880540[/snapback]

Ja, for enkelte av dine poster kan være ganske meningsløse.

5882970[/snapback]

 

Herlig, herlig, keep it comin'. Kan du bare gi meg en ØRLITEN forklaring på HVORFOR det jeg skrev var "meningsløst"?

 

Det ER n00b å si at man er god med sniper i et spill hvor snipervåpnene ikke har noen "senkning i Y-verdien", eller kulens kulebane, om du vil. Dvs. at hvilkensomhelst random n00b kan sette seg ned med snipervåpenet og plukke 15-20-25++ bare man legger seg godt innpakket med claymores. Ergo; no-skill. Hva er det du ikke forstår? Det er rett og slett mye mer skill å løpe rundt i close combat med M16 enn å gjemme seg med M24 på toppen av et tak.

 

Enkelte ting trodde jeg var åpenbart for de fleste, men akkurat der viser det seg at jeg har tatt feil.

Lenke til kommentar
Jeg eier jo alt og alle public!!1 :roll:

5879172[/snapback]

runden etter dette bildet ble tatt presterte du å rygge J10 ut i vannet før du letta..

 

5891178[/snapback]

 

OHNOES! Teh allmighty Elendil died! NOOOOEEEES! :!:

Er alltid kos å rygge litt på J10-et på Wake for så å ta av nesten vertikalt rett forbi femten smacktards.

 

Selv er jeg vel best alene i heli og i J10 / dogfights.

5897411[/snapback]

 

er det mulig å missforstå så totalt?

 

han dro en spøk, jeg svarte for morroskyld.

 

OT:

 

Elendil, jeg havnet på samme lag som deg på Daqing/Dailian serveren igår. kjørte buggy bak deg da du var i AA tank. hvor ble det av deg da jeg kjørte over den brua og sprengte bradlyen? trodde du ventet på at noen skulle ta den ut før du kom! istedenfor lar du meg i stikken for 4 soldater og en Abrams?

Lenke til kommentar
lal, "best som sniper". Jeeezes, for et noobkit.

5879145[/snapback]

Hva i allverden har det med saken å gjøre?

5879468[/snapback]

 

Det har med at det å "være best som sniper", med tanke på KDR public, er latterlig. Hvilken som helst noob kan få 10+++ KDR med sniperkitet, men å få det med assault rifle er tilnærmet umulig. Morsomt å se hvordan du hele tiden quoter meg og prøver å provosere. Redicilous.

5880540[/snapback]

Ja, for enkelte av dine poster kan være ganske meningsløse.

5882970[/snapback]

 

Herlig, herlig, keep it comin'. Kan du bare gi meg en ØRLITEN forklaring på HVORFOR det jeg skrev var "meningsløst"?

 

Det ER n00b å si at man er god med sniper i et spill hvor snipervåpnene ikke har noen "senkning i Y-verdien", eller kulens kulebane, om du vil. Dvs. at hvilkensomhelst random n00b kan sette seg ned med snipervåpenet og plukke 15-20-25++ bare man legger seg godt innpakket med claymores. Ergo; no-skill. Hva er det du ikke forstår? Det er rett og slett mye mer skill å løpe rundt i close combat med M16 enn å gjemme seg med M24 på toppen av et tak.

 

Enkelte ting trodde jeg var åpenbart for de fleste, men akkurat der viser det seg at jeg har tatt feil.

5914761[/snapback]

Posten heter: hva er det du er best i 'BF2'

Folk svarer: "best som sniper"

 

Er det egentlig noe å lage en diskusjon av? De holder seg til topic og sier hva de er best til. DENNE POSTEN HANDLER IKKE OM HVA SOM ER MEST SKILLED.

 

Meningsløst :nei:

Lenke til kommentar
SWAT dude...

 

No offence? Tror du har misforstått, det var en spøk fra min side og.

5932258[/snapback]

 

lalal.. pleier å missforstå mye.. jaja.. kan vel føye til at 10/25 KD med sniper også er umulig hvis det er alltime staten som sees opp.

 

er BTW best med m16/semi hagle/random kits.

 

er sikkert god med cheats også selv om jeg ikke har prøvd :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...