Gå til innhold

hva er det du er best i 'BF2'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker å spille medic eller support, men jeg syns jeg er best når jeg sitter i geværtårnet på tanksen og fyrer løs. Kan ikke akkurat si at jeg er god på noen som helst måte, men det er da til tider trivelig å plaffe ned flere enn man dør selv...

Lenke til kommentar

før var jeg best med fly, da var det ikke så mange gode piloter og det var lite av folk i anti air siden de er så dårlig

 

nå er jeg allround, er ikke best i noe, har jeg en god runde får jeg mye score å dør lite uansett om jeg bruke fly, helt apc eller er inf, har jeg en dårlig runde gjelder akkurat det samme :hmm:

Endret av pappman
Lenke til kommentar

Balansen i luftrommet er elendig.

J10en dodger missiler helt vilt, samtidig som den svinger mye bedre enn F35, har lengre afterburner mm..

F18 gjør det litt jevnere, men ikke mye, MIG-29 er omtrent jevn med F18 så det er en fair fight.

 

Av bombeflyene er F15 det dårligste, ikke bare blir den utmanuvrert av SU-ene, men AGMene er også elendige, de har liten splashdamage og har er vanskeligere å styre, bl.a fordi de mister krysset i midten av sikte når de blir avfyrt uten lock. SUene har også missildodging som ligner på J10s (Missilene blir sugd under flyet.

 

Rangering:

Fighters: J10, Mig-29, F18, F35.

Bombefly: Su-34, Su-30, F15.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...