Gå til innhold

hva er det du er best i 'BF2'


Anbefalte innlegg

God med fly og pistol. ;)

Har tatt flere som har gått på med tungt våpen med den trofaste 92FS-en.

Ellers går det gjerne i Assault, og det skal sies at jeg er god til å skyte ned stinger-siter.

Ikke få som har bøtet med livet for forsøk på å nagle missiler i baken min.

(Statsen viser faktisk at jeg er temmelig god som Spec Ops og Engineer, men det er fordi jeg er de klassene når jeg er commander. Førstnevnte gjerne p.g.a. at man har behov for å sikre baser, siden det ofte er loffer som ikke skjønner sitt lags eget beste.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel egentlig best til å kjøre biler med C4 på panseret :roll:

men ellers så kjører jeg fly, heli osv.....

 

(C4 på panseret er vel ikke den smarteste metoden å ta livet av noen på, men det er så morsomt når du møter en tank og kjører rett inn i den og : BOOOOM!)

5868371[/snapback]

 

må du ikke utav å trykke på knappen?

5877511[/snapback]

 

Joda det er det beste men ikkje alltid like lett. Kjem ann på bilel og. Buggyen er klart best til C4.

Lenke til kommentar
Noen fortelle meg forskjellen på:

 

Apache, Commanche, og det han over sa :p ?

5878793[/snapback]

 

Apache er det angreps helikopteret den amerikanske hæren bruker nå fortiden. det er ett tungt bevepnet heli med hydra, hellfire, auto cannon osv. er vel egentlig det beste angreps helikopteret ibruk idag.

 

Commanche er "avløseren" til Apache helikopteret og har mange av de samme finnesene, våpnene osv men bruker også Stealth teknologi som gjør at det blir vanskligere å se det på radaren. syntes jeg hørte noe om at de ga opp commanchen en gang :ermm: noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Cobraen var det første rendyrkede kamphelikopteret og ble mye brukt i Nam sammen med Huey. det fantes kamp varianter av huey også med cobraen var det første som byget ene og alene til search & destroy. mest av alt destroy seff :!:

Lenke til kommentar
Noen fortelle meg forskjellen på:

 

Apache, Commanche, og det han over sa :p ?

5878793[/snapback]

 

Apache er det angreps helikopteret den amerikanske hæren bruker nå fortiden. det er ett tungt bevepnet heli med hydra, hellfire, auto cannon osv. er vel egentlig det beste angreps helikopteret ibruk idag.

 

Commanche er "avløseren" til Apache helikopteret og har mange av de samme finnesene, våpnene osv men bruker også Stealth teknologi som gjør at det blir vanskligere å se det på radaren. syntes jeg hørte noe om at de ga opp commanchen en gang :ermm: noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Cobraen var det første rendyrkede kamphelikopteret og ble mye brukt i Nam sammen med Huey. det fantes kamp varianter av huey også med cobraen var det første som byget ene og alene til search & destroy. mest av alt destroy seff :!:

5879103[/snapback]

 

 

Commanche er eit "Recon" helikopter, ikkje ett angerpsheli meint for å erstatte Apache. Commanche blei kanselert pga UVAer er blitt så bra at Commanche blei overflødig før dei blei tatt i bruk.

Lenke til kommentar
Er vel egentlig best til å kjøre biler med C4 på panseret :roll:

men ellers så kjører jeg fly, heli osv.....

 

(C4 på panseret er vel ikke den smarteste metoden å ta livet av noen på, men det er så morsomt når du møter en tank og kjører rett inn i den og : BOOOOM!)

5868371[/snapback]

 

må du ikke utav å trykke på knappen?

5877511[/snapback]

 

nei, de detoneres på inpac..hvist det ikke er blitt fixet på av den nye patchen, har ikke spilt bf2 på over 2uker nå :ermm:

 

Må vell si at jeg er best support, PKM RATTATATATA! :!:

Ellers er jeg ganske god å kjøre di fleste bakke kjøretøyene, spessielt hummern og t90 :love:

Lenke til kommentar
Noen fortelle meg forskjellen på:

 

Apache, Commanche, og det han over sa :p ?

5878793[/snapback]

 

Apache er det angreps helikopteret den amerikanske hæren bruker nå fortiden. det er ett tungt bevepnet heli med hydra, hellfire, auto cannon osv. er vel egentlig det beste angreps helikopteret ibruk idag.

 

Commanche er "avløseren" til Apache helikopteret og har mange av de samme finnesene, våpnene osv men bruker også Stealth teknologi som gjør at det blir vanskligere å se det på radaren. syntes jeg hørte noe om at de ga opp commanchen en gang :ermm: noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Cobraen var det første rendyrkede kamphelikopteret og ble mye brukt i Nam sammen med Huey. det fantes kamp varianter av huey også med cobraen var det første som byget ene og alene til search & destroy. mest av alt destroy seff :!:

5879103[/snapback]

 

 

Commanche er eit "Recon" helikopter, ikkje ett angerpsheli meint for å erstatte Apache. Commanche blei kanselert pga UVAer er blitt så bra at Commanche blei overflødig før dei blei tatt i bruk.

5879153[/snapback]

 

bla bla.. mener å huske at det var planer om en attack versjon også... er lengesiden så jeg husker ikke hvor jeg så det :ermm:

Lenke til kommentar
Jepp... lege er gøy.

Men er ikke noe kjekkere enn å være co-pilot i et commanche helikopter med en skam dyktig pilot. Flest poeng alltid då :D

5878703[/snapback]

 

Ja eg vett,men det er så få piloter som faktisk kan fly....

 

Men helikopter trur eg og e kan slenge på lista på ting eg er god til,både co'pilot og pilot.

Begynt å snipe nå begynne å få teken på det og.

 

Har lyst på den nye sniperen,men har ikkje sf! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...