Vagaprog Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hvilke media players er det folk bruker,prøvde akuratt ut mediaMonkey,muligens jeg er litt rørete,men jeg syntes sangene hørtes klarere ut i Monkey i forhold til WMP...
Tordenflesk Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) "Alt" er bedre enn WMP da Winamp - bakgrunnsmusikk Foobar - Podcasts/preview Media Player Classic - Det meste av video VLC - "spesielle" videoer jeg ikke får spilt av i MPC. Endret 3. april 2006 av Tordenflesk
miCro Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 MediaMonkey til musikk og Media Player Classic til film. Suveren kombinasjon!
Vagaprog Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 MediaMonkey til musikk og Media Player Classic til film. Suveren kombinasjon! 5863792[/snapback] Samma her,snart...så fort jeg får "fresha" pc'en
V-by Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Bruker MediaMonkey til musikk, og VLC til film, funker fett for meg
trygveaa Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Winamp og VLC. Winamp sin minifunksjon er genial. Har den alltid liggene øverst på skjermen med always on top. Og VLC tar omtrent alt av video. edit: Hva med å lage poll? Endret 3. april 2006 av trygveaa
CAT0 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 mplayer til video amaroK til mp3/ogg last.fm-player til webradio
Onyx Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Må jo ha Windows Media Player såklart! Sterk tilhenger. Hva er galt med det? Forøvrig brukes WinAmp til .mp3-filer, men programmet er tregere i oppstart enn WMP. Ikke spør om RAM, 2GB er på plass. Lag en poll ja. Men syns det blir dumt dette her, er på en måte bumping.
Kjekssjokolade Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Bruker MediaMonkey til musikk, tok litt tid å venne ser av med iTunes, men gud for et deilig prog å VLC til filmer, bruker det som følger med nyeste nero til å spille av DVD filmer....
ovinn Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Mp Mp Classic Quicktime iTunes DivX Nero Vlc Winamp PowerDvd/Cyberlink De jeg har installed på pc'n vertfall : ) Sikkert flere og, men kommer ikke på alle... *det er unødig, veit det..* Bruker ikke alle de, men har de vertfall! Bruker nok Mp/Mp Classic/Vlc mest! Endret 3. april 2006 av DJ Ovin
Pixi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Winamp og VLC MediaPlayer Endret 4. april 2006 av Pixi
iMono Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Bruker WMP 11 til avspilling i Vista, og MediaMonkey i XP til både avspilling og sortering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå