Gå til innhold

Gratiscd med Ubuntu, må jeg betale porto?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

På hjemmesiden til Ubuntu så er det mulig å bestille gratscder med Ubuntu på, men må jeg betale portoen selv? link

 

Jeg kjenner flere som kanskje vil prøve Ubuntu, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne få tak i noen cder. For min egen del bruker jeg cder nedlastet fra hjemmesiden. Det står at jeg ikke bør bestille urimelig mange, så jeg lurer på om 10 er mye?

 

Jeg takker for alle svar.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, betaler ingenting. Jeg har gjort dette... kom med posten noen uker senere :)

 

EDIT: Du bør bestille så mange du TROR du klarer å gi bort, det koster penger for frakten og derfor ønsker teamet å sende flere cd'er ut om gangen da frakten ikke blir vesentlig høyere... bestilte 48 eller noe, alle er gitt bort utenom 4 :)

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Jeg kunne ønske at det var skole på 1. april.

 

Jeg ville sette masse Live-CD'er av Ubuntu i alle dataene, og starte vente til de startes opp. hadde vært så jævlig gøy å se uttrykket til dataansvarlig :p

5855445[/snapback]

 

Jeg og en kompis har planlagt å brenen ut mange skolelinux cd'er og først sette på bios pw på alle dritt pc'ne og legge inn skolelinux, så etter det skrur man av boot på BÅDE cd og floppy som først :p

Lenke til kommentar

Må ikke betale noe for platene nei, men personlig ser jeg ikke helt vitsen. Hallo, når det tar flere månder før man får det, kan man like gjerne laste ned det selv. Men så bruker jeg da heller ikke Ubuntu da. Her går det i Slackware.

Helt greit at Ubuntu kjører et prosjekt at de gir bort gratise plater med Ubuntu på, men da får de for fanken klare å levere det før felles ferien å. Tar jo flere månder.

Med ei god linje, som jeg selv har, så er det ikke noe problem å få tak i Linux allikevel.

Lenke til kommentar
(...)kom med posten noen uker senere :)

5855204[/snapback]

 

Noen uker senere? Det var vel å ta litt hard i? Tok vel flere månder før jeg fikk mine :confused: Kommer de ikke fra Nederland elns :hmm:

5858551[/snapback]

De kommer ifra kontoret i england. Hovedkontorent til de som lager Ubuntu ligger der. Canonical Inc.

5858563[/snapback]

Jeg fikk også fraktbrev om at jeg hadde bestil noe som kom fra Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...