Gå til innhold

Ikkepedia - Norges svar på Uncyclopedia


Dahl

Anbefalte innlegg

Hei og hopp (og litt hepp fra Ueland)!

 

Vi er stolte av å presentere Ikkepedia - den politisk ukorrekte ikke-informasjonsversjonen av Wikipedia, der alle kan skrive om alt, så lenge det er morsomt. Vi har fulgt en modell etter det engelskspråklige Uncyclopedia, og har store forhåpninger. Problemet er bare at vi trenger hjelp. Vi klarer ikke å lage en morsom siden uten hjelp fra dere.

 

I dag er vi en liten håndfull personer som bidrar til Ikkepedia, alle her fra forumet. Ueland bidrar med hosting av tjeneste, og tar seg av alt det tekniske (han liker seg best med servere, den gutten). Vi som til nå har bidratt med artikler er Ueland, meg, smårips_eier (modenfruktlamegplukke på Ikkepedia), Fredrikrb, SteffyBoy (Stefan) og The Strategy-player (TSP).

 

Se siden selv på Ikkepedia.net, og hjelp gjerne til. Vi klarer rett og slett ikke å lage norges morsomste, og eneste, parodi på Wikipedia uten dere!

 

Hvis du ønsker å bidra, så er det bare å registrere seg, lese denne artikkelen, og begynne å skrive.

 

Er det noe du lurer på, så er det bare å legge meg til på MSN. Adressen finner du i profilen min her på forumet.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...